{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Det er takken fra hittemissen :( {{forumTopicSubject}}

Fortsættelse fra denne tråd http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=450678

Igår aftes havde jeg lidt samkvems træning med hittenmissen og cæsar. Cæsar ligger på gulvet på siden og hovedet vender væk fra mig, jeg sidder med katten i skødet og kæler for den og snakker med den. Katten lugter til cæsar og uden at han rører sig eller kigger på den hvæser den helt vildt. Da den gør det trækker jeg forsigtigt min ene hånd om bag ryggen for blev sku bange for den og fortsætter med at ae den med den anden hånd. Katten sætter i et skrig og hvæser noget så indædt, det får cæsar til at løftehovedet og katten flyver direkte i ansigtet på ham, jeg griber straks om katten og den kradser og bider mig i hånden. Her sidder jeg så med en tornado flyvende rundt på min hånd og en hund som har tømt sine analkirtler i angst - lækkert.
Nu her klokken to ligger jeg mærke til at cæsars øje er hævet lidt ala en meget mild form for cherryeye og skal til dyrlægen med ham klokken fem.
Synes det er vildt synd for den kat at den skal være spærret inde i gangen pga hundene.
Sidder med en følelse af at man så gerne vil redde hele verden, men at det bare nogen gange ikke kan lade sig gøre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er takken fra hittemissen :(
Kommentér på:
Det er takken fra hittemissen :(

Annonce