{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.795 visninger | Oprettet:

Blærebetændelse hanhund? {{forumTopicSubject}}

Har bestilt tid ved dylle imorgen til at få Kashmir undersøgt da jeg har mistanke om, at han har blærebetændelse han har tisset ekstremt meget ind imellem her på det sidste. Først troede jeg det var det ny foder da han drikker mere og så isspiseri for han har ikke ondt og har trykket meget på hans mavse for at mærke efter. Men nu der jo ikke sne mere. Men er der nogen med erfaring inden for han hunde med blærebetændelse? kan læse mig til det mest er tæver der får det?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærebetændelse hanhund?
  • #1   14. mar 2011 Min tæve har haft blærebetændelse og det var ikke fordi hun tissede meget, mere at hun dryppede fordi hu ikke kunne holde sig.

De skal tisse tit, men de tisser jo ikke meget det er sjat tisseri.
    hun virkede ikke som om hun havde smerter..
    Drikker ham meget og tisser meget, så kan det jo også være sukkersyge, så det er bedst du får ham tjekket hos dyrelægen..

• #2   14. mar 2011 Anne: Har ogå frygtet det kunne være sukkersyge eller andet. Derfor jeg får ham undersøgt imorgen smiley Han tisser tit og meget synes jeg. Øv. håber virkeligt ikke det noget slemt smiley

• #3   14. mar 2011 Øv ikke ret mange svar. Så må vi se hva dylle siger imorgen. skal nok komme med en update

• #4   14. mar 2011 Min dyrlæge sagde at de kunne godt drikke meget. samt deres tis lugter faktisk ret syreligt.
    Du kan ved din dyrlæge få så du kan tage urinprøve på hunden og komme ind og aflevere, det gjorde jeg ved Bella.

• #5   14. mar 2011 Mosekonen: Har glas til urinprøve så den bliver taget inden vi kører derud smiley Der er styr på det. Men ville lige høre de kloge hoveder herinde af nysgerrighed smiley Men der er så ikke kommet ret mange på banen desværre smiley

• #6   14. mar 2011 Med henhold til sukkersyge, kan det ses i urinprøven om hunden har for meget af et eller andet stof. Kan ikke lige huske hvad det hedder. Har lige været hele møllen igennem med Bella. Hun skal undersøges nærmere om der er noget galt i nyrene smiley

• #7   15. mar 2011 Så har kashmir været ved dylle urin prøven var ikke koncentreret nok så vi skal aflevere en ny i næste uge. Derudover fandt vi så ud af at han har forstørret prostata som mange hanhunde i den alder får men han skal have nogen piller i en uges tid og så igen om et halvt år. Det var ikke noget vi skulle tænke på. Så er ikke kommet meget videre siden igår med hensyn til min mistanke det må vente en uge.

Mosekonen: Det er glykogener der bliver kigget efter mener jeg. Har selv foretaget urin undersøgelser på hunde i forbindelse med skole smiley

Kommentér på:
Blærebetændelse hanhund?

Annonce