hundesitter {{forumTopicSubject}}
ikke meget søvn man har fået i nat.!!!
Passer en tæve Skt Bernhard på 1,5 år p lus jeg har mine egne 2 lab mixes og en chihuahua.
Flora har pebet hele natten. Ikke vandt til trapper og har derfor ikke kunnet få hende med ovenpå hvor soveværelset ligger. Hun vejer jo et tons!
Tror max hun sammenlagt har ligget ned 30 min siden hun kom igår kl 10.30. Tripper rundt. Og så gør hun en lige op i hovedet hvis hun vil have opmærksomhed. Skal lige siges at man næsten bliver blæst bagover for når hun gør,kommer det jo helt nede fra maven! Prøver at ignorere hende for hjælper ikke at skælde ud.
Mine egne ligger pænt og sover mens hun opfører sig sådan.
Var oppe 7.30 fordi jeg ikke kunne holdes hendes piberi ud... været ude på en lang gå tur med alle sammen. Alle de store har løbet frit på marken så de kunne få brugt noget energi. De fik alle mad da vi kom hjem og nu ligger mine pænt og sover men Flora igen tripper rundt og små piber. Ved at få fniller fnaller over hende he he.
Godt det kun er til i morghen eftermiddag
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
mar 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 236
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
Tænker du på mine hunde.?Deres kurve har altid stået ovenpå og sover altid ovenpå når jeg går i seng så tror de synes det ville være mærkeligt at sove nedenunder.
Hun får masser af opmærksomhed her da jeg ved hun ikke har det godt ved ejeren,men kan jo ikke give hende opmærksomhed konstant smiler
okt 2008
Hun er simpelhen utryg ved den nye situation.
Det at du ligger nede under, kan give hende mere ro.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
Synes bare at det er underligt hun ikke "aber" efter mine hunde og falder til ro. Men igen hun er også den yngste i flokken. Mine egne er 2,5,4 år og en på 3
okt 2008
hundesitter