4.434 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Erfaringer Østergaards Dyrehospital Erfaringer Østergaards Dyrehospital

Hej HG.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen af jer der har erfaringer med:
Østergaards Dyrehospital
Tranbjerg Hovedgade 44
8310 Tranbjerg

Jeg har nemlig en hund som jeg gerne vil have kastreret og valget stå mellem min egen dyrlæge i lystrup (nordre dyrehospital) eller Østergaards Dyrehospital.

Grunden til at jeg overhovedet overvejer Østergaards Dyrehospital er at prisen for en kastration af Milo der koster 1810 kr. alt inkl. dvs. sundhedsundersøgelse, narkose, medicin incl. smertestillende, stingfjernelse, evt. skærm eller forbinding og efterfølgende kontrol.

Min egen dyrlæge vil have 2382 alt inkl.

Jeg ved udmærket godt at det selvfølgelig ikke er prisen der bør afgøre hvor man vælger at få sin hund kastreret da, det vigtigste jo er at det bliver gjort ordentligt af et dygtigt personale som man stoler på..
Men derfor vil jeg meget gerne høre om der er nogle herinde der har fået deres hund steriliseret/kastreret på Østergård, og hvad deres oplevelse af service, og kompetencer på stedet var..

På forhånd mange tak for svar !

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer Østergaards Dyrehospital
  • #1   18. mar 2011 Altså jeg bruger min dyrlæge til alt uanset prisen.

De kender mig og Zenta og har brugt dem i mange mange år, de ved hvem jeg er når jeg ringer derned eller kommer ind af døren dernede og det er rart.

• #3   18. mar 2011 Vicky: ej hvor dejligt at du lige gav dig til kende, det var virkelig et indlæg jeg kunne bruge til noget, især fordi du også plejer at bruge nordre dyrehospital ligesom mig smiley

Hvad kom du af med for kastrationen?

• #4   18. mar 2011 Jeg bruger dem til dagligt, men har endnu ikke fået kastreret der ude. Men det er bestemt ikke noget, som jeg ville betænke mg ved. De er søde, kompetente og har internatet som fast kunde. Derfor de kan holde lave priser. Jeg går selv og overvejer en kasteration til louie og det bliver derude ingen tvivl

• #5   18. mar 2011 Jeg har dyrlæge der henne, jeg har godt nok ikke gået min hund kastrere, men min hund skulle vaccineres og han var blevet syg engang... De er super gode og erfaren. De behandler alle vores dyr smiley
    + Så er det ham der Finn, som behandler alle dyrene på internatet i Tranbjerg, så de må være gode.
    Vi er i hvert fald meget tilfredse & har aldrig oplevet noget ubehageligt.

• #6   18. mar 2011 Godaften.. smiley
    Jeg kan også kun tale positivt om Østergaards dyreklinik..
    Mulle er blevet kastereret der i sommer.. Der var absolut ingen problemer. Søde og rigtig professionelle personale..
    Afleverede ham derovre om morgenen og var med da han fik noget beroligende. Så kom han ind i buret. De ringede så snart vi kunne komme og hente ham, og der var han faktisk frisk igen. Vi fik selvfølgelig smertestillende med til ham + en "badering" Og der har ikke været nogle komplikationer siden..:)

• #7   18. mar 2011 jeg er super kræsen med hensyn til dyrlæger, og har prøvet 3 forskellige før jeg fandt østergaard og nu skifter jeg aldrig igen smiley

• #8   18. mar 2011 Jeg har kun fået en kat steriliseret derovre og det er gået super godt. De er rigtig søde og dygtige derovre og god service. Kender flere som har brugt dem og har aldrig hørt klager. Efter at de går i samarbejde med min dyrlæge, bliver det også dem jeg bruger fremover.

• #9   18. mar 2011 Ej hvor er det dejligt med så mange gode svar og anbefalinger, nu er jeg slet ikke i tvivl om at jeg godt kan tillade mig at få ham kastreret der smiley
    Er der nogen af jer der har lyst til at fortælle hvor meget de kom af med, for jeg har nemlig kun prisen på deres hjemmeside at gå ud fra, og milo han ligger i den katagori vægtmæssigt hvor der står at det vil koste 1810 kr.

• #10   18. mar 2011 Jeg kan faktisk ikke huske hvor meget vi gav.. Mener også at det var omkring de 1800. I hvert fald ikke mere..
    God aften..:)

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #12   29. jan 2013 Ville aldrig brug Østergaard da jeg har hørt et par dårlige historier om dem. Men jeg kan selvfølge have været uheldig, og de er sikkert gode, men nej.

• Majbritt H
    Majbritt H Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #13   14. jul 2014 Vi fik Simba katreret i febr. Det var trygt og roligt hele vejen, og Simba virkede tryg og glad da vi hentede ham igen. Siden gik det hele roligt og at de ringede to dage efter for at høre til ham, var en stor overraskelse for os, så vi vil aldrig bruge andre til at behandle Simba.

• #14   14. jul 2014 Jeg kan kun give de VARMESTE anbefalinger til østergaards!

Vi kørte altid efter dem (med bussen) fra Århus midtby dengang vi boede der.

Simpelthen så søde og proffessionelle, og virkeligt fair med priser og efterbehandling (som vi ikke skulle betale for, heller ej ved halvårs checkup)

Vi fik opereret min mors hund med tandproblemer der smiley

Kommentér på:
Erfaringer Østergaards Dyrehospital

Annonce