1.463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Må man det? Må man det?

Ja, dét må så komme an på en prøve:-) Vil bare gerne anbefale Dyrenes Netsalg. Jeg bestilte en del varer tirsdag formiddag og onsdag morgen 6.15 stod de her med varerne og alt var i bedste kvalitet. Jeg var lidt tvivlende, da priserne var betydelig laverer end andre steder, men det var ikke noget at komme efter.
Så dé kan varmt anbefales:-))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må man det?
  • #1   18. mar 2011 Det var satme tidligt de levere ! Der jeg sku dårlig nok gået i seng smiley

• #2   18. mar 2011 Jeg overvejede det engang.. så, så jeg de solgte pighalsbånd så havde jeg ikke rigtig lyst tii at bestille der fra alligevel.

• #3   18. mar 2011 Jeg har det ligesom Sara. Det gjorde også at jeg ikke havde lyst til at købe hos dem.

• #4   18. mar 2011 Kan vi få et link? smiley

Når i nævner pighalsbånd, mener i så pigge der går ind mod huden, eller bare nogen der sidder uden på halsbåndet?

• #5   18. mar 2011 Dem der går ind i huden smiley

• #6   18. mar 2011 Eej det gør helt ondt at tænke på at nogen køber det til deres hunde. Er de ikke ulovlige?

• #7   18. mar 2011 Hvis ikke de er, burde de ihvertfald blive det.

• #8   18. mar 2011 Kan man ikke komme med det lovforslag et sted?

• #9   18. mar 2011 Takker for tippet. Vil kigge på det :o)

Pighalsbånd er ikke ulovlige sålænge de opfylder visse krav ang. størrelse på piggene etc.

• #10   18. mar 2011 Mht. pighalsbånd: Det sælger samtlige fysiske dyrebutikker her i byen, dem der har med hunde udstyr at gøre i hvert fald. Hvis man skal undgå de butikker...hold da op et lille udvalg man ville få så! :o)

Tak for tip smiley

• #11   18. mar 2011 Irene: Pighalsbånd er så ikke noget du finder hos mig.
    Synes det er fuldstændig unødvendigt og ikke noget jeg vil stå inde for.. derfor sælger jeg det ikke

• #12   18. mar 2011 Tina - "Det sælger samtlige fysiske dyrebutikker her i byen, dem der har med hunde udstyr at gøre i hvert fald."

• #13   18. mar 2011 har fundet et link:
    (link fjernet)

det ser meget ubehageligt ud

• #14   18. mar 2011 Sådan har jeg det med haltier - føj, at nogen kan finde på at smide sådan et tortur-instrument på deres stakkels hund !!!!!

DE burde forbydes på stedet !

• #15   18. mar 2011 Irene: Og det kan du naturligvis ikke gøre for :o)
    Jeg forstår bare ikke at man som forretningsindehaver ikke er mere kritisk med hvilke varer man vil sælge og dermed også hvilket budskab man sender ud.

Det var ment som en undren... ved godt derr er lovligt hvis det opfylder mål kravene.... Men altså.. Sex med dyr er også lovligt...

• #16   18. mar 2011 Det er ikke ALLE hundeudstyrsbutikker der sælger pighalsbånd.

• #17   18. mar 2011 Acedog : Nej :o))

• #18   18. mar 2011 Ipo. Halti= torturinstrument. Hold da op en overdrivelse, du ved da vist ikke hvad tortur er.

• #19   18. mar 2011 La vær at vise tænder,hvis du ik ka bide fra dig .

Nej, det er ikke en overdrivelse - det er et helt klokkeklart udtryk for min mening om det aggregat.
    Fair nok at du ikke deler min opfattelse - men lad være med at fortælle mig at jeg ikke ved hvad jeg taler om !

• #20   18. mar 2011 IPO - Hvad finder du slemt ved en halti ?? Min CC Gaio og vores bullmastiff blaning går altid med halti.. Og de lunter altså ligeså fint afsted,specielt Gaio stresser op ved og gå i halsbånd eller sele. Og vi prøvede så med haltien, og hun lunter nu afsted uden og stresse.

For mig er haltien det samme som en grime på en hest.. Overvejede faktisk og købe en følgrime til dem begge smiley

Så blir haltien brugt med omtanke er der intet slemt ved den smiley

• #21   18. mar 2011 ¤ Team Tornado ¤

Du skriver selv "for mig er haltien som en grime på en hest" .. ja, men nu er det jo så ikke en hest, men en hund som får den på smiley

En hund er ganske enkelt ikke konstrureret til at have grime på - jeg kan kaste mig ud i en lang forklaring, men linker istedet til en artikel, som på fineste vis understøtter min mening om den.

Den kan du se her :

http://www.hundeskole.dk/?id=15095

• #22   18. mar 2011 smiley En hund er jo heller ikke skabt til og have halsbånd eller sele på. Gaio har altid halsbånd på, hvori hender hundetegn sidder. Hun accepterer fint og have det på. Men vil jeg gå en tur med hende med en snor i halsbåndet så stresser hun op, de samme sker når hun får selen på. Tar jeg selen af hende og snoren ag hendes halsbånd så går hun pænt. Men de færeste mennesker er tryg ved en så stor hund som Gaio, og derfor bærer hun halti når vi er ude blandt mennesker smiley simpelthen for og have noget og have snoren i :.:-) Når hun bliver luftet herude på landet så har hun sjældent haltien på, hun bliver ved mig og går pænt smiley

Men tror ikke det vil være helt velset i tider som disse og gå gennem gå gaden i aalborg med hende selv om hun er nok så fredelig uden snor smiley

• #23   18. mar 2011 Fin artikel for øvrigt smiley Det er altid rart og blive lidt klogere smiley

• #24   18. mar 2011 er enig med "ipo" smiley

• #25   18. mar 2011 Har lige kigget lidt rundt.

På nogle ting er han billigere, andre ting dyrere....
    Nogle ting, kan man se/læse er decideret billige udgaver, og der får man jo nok hvad man betaler for....

Mht til hvor hurtig de leverer, så kommer det jo også an på hvornår man bestiller. Hvis jeg bestiller i dag, får jeg det først på fredag smiley

Men nej jeg kan heller ikke klare de halsbånd.... men er de lovlige, så må en butik jo have lov til at sælge dem, og det kan jo være at de sælger....

• #26   18. mar 2011 Nu kiggede jeg også på ting jeg køber løbende eller har købt 1 gang smiley
    Men synes nu at der manglende ting under godbidder. Men kan jo være han udvider med tiden.... Ved ikke lige hvor gammel den butik er smiley

Og det der Antos.... ved jeg ikke engang hvad er ;-´) hehe

Men ja jeg bor på sjælland smiley

• #27   18. mar 2011 "INTET redskab kan nogensinde komme til at erstatte et godt opbygget forhold baseret på gensidig respekt hund og ejer imellem. Dette gælder selvfølgelig også diverse grimer til hunde"

Nej det er jo meget fint og rpsenrødt men for filan ikke det det handler om.
    Hvis man har gjort det for at springe over hvor gærdet er lavest, så er det ikke iorden, og hvis man ser en hund der får ryk eller vredet nakken rundt er det sgu heller ikke i orden, men det er heller ikke sådan den skal bruges og det er ren uvidenhed. Men at tro at alle bruge den på den måde og føle sig bedre fordi man ikke selv har behøv for dette redskab og tro dem der bruger det mishandler og torturere sin hund fordi man er doven eller ikke har gensidig respekt og arbejder med sin hund er godt nok fordømmende hvis noget er. Ikke alle springer over hvor gærdet er lavest, heller ikke alle der bruger den, bruger den ukorrekt, men at du tror det er da fint, det siger jo mere om dig.
    men hvis du har trænet din hund så godt så burde et halsbånd jo heller ikke være nødvendigt, har godt nok også set mange hunde blive flået omkring i sådan et, det kan ikke være meget bedre, sådan er det med alt hvis man ikke ved hvordan det skal bruges.

• #28   19. mar 2011 La vær at vise tænder,hvis du ik ka bide fra dig .

Jamen fint at du er så glad for haltier og tilsyneladende er så dygtig at du ved præcis hvordan de skal bruges - det er jo ganske enkelt fantastisk et eller andet sted ...

• #30   19. mar 2011 Når der er butikker, udstyr,dyrlæger eller trænere man ikke bryder sig om, så giv et praj til venner, familie og herinde.

Pighalsbåndende dør hvis der ikke er nogen som køber dem og det gør de butikker der prøver at leve af dem også.

Desværre virker det ikke altid, vi har en dyrlæge i Århus/midtjyllands området der i årevis har været berygtet for ufattelig dårlig behandling. Der er både hade og tilhænger hjemmesider mod/for ham. Jens Breth Hansen.

Jeg lader for/mod tvivlen komme min hund til gode og går til en anden.

• #32   21. mar 2011 Vedr.: pighalsbånd talte jeg faktisk med ham om det, da jeg syntes det er skandale man overhovedet kan købe dem nogensteder. Han fortalte at der heldigvis kun er ganske få der ønsker dem og han går absolut ikke ind for det, men disse mennesker køber selvfølgelig også andre ting. Og en forretning må nødvendigvis have det folk ønsker, men forstår inderlig godt jeres holdning.
    Men som skrevet var det også bare fordi jeg aldrig før har handlet så billigt og med en super service:-)

• #33   21. mar 2011 Thøger: Han er kendt som Dr. Dyredød og har nu skiftet navn. Der er stadig fokus på at hjælpe andre dyrejere med at undgå ham ...

• #34   22. mar 2011 Han skulle vist hedde Erik Tonnesen nu, men en Google viser ingen dyrlæger med det navn nogen steder.

• #35   22. mar 2011 Thøger: Han er en del af det her: http://www.billigdyrlaege.dk/

Kommentér på:
Må man det?

Annonce