2.604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Nu lykkes det vist (Hund til England) Nu lykkes det vist (Hund til England)

Nu tror jeg sørme, at jeg har fundet ud af, hvordan jeg får Louie med til England, når jeg skal på udveksling!

Fly fra Danmark til Paris med hunden i kabinen derefter tog fra Paris til Calais. Og her bliver det tricky. For man må gerne have hunden med i toget i Frankrig og i England, men IKKE i toget over kanalen.
Så vi lejer en bil i Calais og kommer i gennem Eurotunnel, smider hunden af og kører tilbage igen og afleverer bilen, tager toget over og fortsætter i det til London.

Mon ikke bettemanden er træt efter den omgang?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu lykkes det vist (Hund til England)
  • #1   21. mar 2011 I kna jo også sejle fra Esbjerg ti lHarwich.
    Det tar godtnok 16-18 timer, men så har du hunden hos dig hele tiden og kan slippe for alle de der op.i.luften og ned-på-jorden-ture igen

• #2   21. mar 2011 GGG jeg troede kun det var mig der var så hyss at mine hunde skal være hos mig hele tiden, hatten af for dig, betemanden elsker sin mor det er jeg helt sikker på GGG rigtig god tur

• #3   21. mar 2011 det var da noget af en tur smiley

• #4   21. mar 2011 Hold da op Julie. Godt klaret smiley
    Jeg opgav at flytte hjem til England og flytter istedet til Cypern.
    Flytter jo ikke uden min hund, saa maatte jeg bare finde et andet land.

Det er skisme da noget nemmere.. Heh

• #5   21. mar 2011 kan du ikke bare flyve direkte til england med ham --

• #6   21. mar 2011 Har du undersøgt karantænereglerne ??

• #8   21. mar 2011 Ja, det er rigtig, de er MEGET STRIKSE med vaccinationer, ormekur osv, så vær helt sikker på at det er iorden!!!!!

Ulla M; jeg har fået at vide,at man må ha dem i kahytten hos sig.??

• #12   21. mar 2011 Maibritt: færge kræver bil, som vi ikke har (ikke har behov for i London). Det koster over 20.000 at leje en bil i DK og aflevere den i England. Ydermere skal hunden vær ei bilen i 18 timer med kun 2 lufteture.

Hundemutter: nej. Hvis han skal flyves direkte, så skal det være et transportfirma, han skal i fragtrum og det koster små 10.000. Ydermere skal han tjekkes ind i rigtig mange timer før og derved være længere uden moar smiley

Hanne: der er ingen karantæne til England, bare utroligt bøvlede regler. Vacc., chip etc vil selvfølgelig være i orden. Det er selve transporten som er et problem

• #13   21. mar 2011 Til info, så koster det også 20.000 at leje en bil i Calais og aflevere den lige på den anden side af kanalen 2 timer senere

• #15   21. mar 2011 Ulla: Man kan ikke flyve med en hund ind i England. Hverken i kabine eller fragtrum. Den eneste mulighed for at flyve en hund ind er via et dyretransportfirma, som vil have små 10.000 for at flyve bettemanden fra KBH til London.

• #16   21. mar 2011 Julie: Prøv at undersøge med norweigian, der kan man få hund med for 300 kr. óg billetterne til menneskerne er billige også, men husk at være der i god tid smiley

• #18   21. mar 2011 det lyder fuldstæniddg langt ude. chardame gav 6000 kr for at sende edna til canada og hjem igen.. ing speditionsfirmaets betaling.. prøv lige at undersøge det lidt grundigere

• #19   21. mar 2011 Har ogsaa undersoegt det. Og er kommet frem til det samme som Julie.
    Dette gaelder baade til Dublin og England.

Og det er kun for at faa den til landet, saa er der omkostninger i tolden ogsaa.

• #20   22. mar 2011 Hundemutter: Jeg har talt med TrustForwarding, som er et af de eneste selskaber, der er godkendt til at transporterer dyr ind i UK, og de siger 8.850 kr og højst sandsynligt 10.000 om halvandet år, hvor det er aktuelt. Jeg har virkelig undersøgt det her i småstykker.

Jannie: Der er ingen selskaber, som flyver fra DK i hvertfald (eller Tyskland), som tillader dyr hverken i kabine eller fragtrum til UK.

• #22   23. mar 2011 Ulla: Det er bare svært at låne en bil i et halvt år, som vi ikke skal bruge og hæjst sandsynlig ikke har et sted at stille. Men det ville da også helt sikkert være det bedste.

• #23   23. mar 2011 Okay, nu har jeg fundet ud af, at man må køre en bil på prøveplader ind i et andet EU land. Så nu hedder planen vist, køb en bil hos en skrothandler, prøveplader på, tril den ombord på færgen, tril den af og finde en skrothandler i England.

• #24   23. mar 2011 Helt ærligt er der ikke nogen i kender der kan kører jer der over? Hvis i betaler omkostningerne til benzin og færge/tunnel.

Eller i kan låne en bil og så betale for ejernens flybillet over og hente den?

• #25   23. mar 2011 fik lige trykket send lidt hurtigt, det er da lige før jeg vil tilbyde at kører jer, hvis ikke I kender nogen der kan,synes det andet lyder frygteligt besværligt:-)

Kommentér på:
Nu lykkes det vist (Hund til England)

Annonce