{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

hjælp {{forumTopicSubject}}

Figo har de sidste par dage rystet og kløet lidt i ørene. Men idag nu til aften er det gået hel over gevind - har forsøgt og rense dem, men uden virkning. Nu er han helt oppe og køre og ryster ryster ryster hovedt og virker meget irriteret, skal jeg bare se tiden an eller hvornår skal man lige hive fat i dyrlægen. figo har ellers aldrig døjet med ørene. Jeg er nok også en hønemor og kan klare når figo er utilpas.

Måske nogen gode råd til hvad jeg kan prøve og gøre?
der intet og se og de er ikke beskidte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp
  • #1   26. mar 2011 Det kan være øremider og ja det skal du nok til dyrlægen for at få bekræftiget

• #2   26. mar 2011 Trøffel led meget af øreproblemer, da hun var yngre. Fik noget ørerens af dylægen, som både rensede, desinficerede og blødgjorde... (ikke mod øremider) - Hun havde ofte ørebetændelse (uden nogen grund) og havde 2 gange øremider...

-SYnes da også du skulle høre vagtdyrlægen ad, hvis det virkeligt er slemt, og han er ved at kradse hul i ørerne - eller hvis han har det skidt - så kan de fortælle dig, hvad du skal - ellers ville jeg personligt vente til mandag!

Kan ikke give nogle råd, da jeg altid har haft et "lager" af øre-rens-medicin når problemet opstod...

• #3   26. mar 2011 Ja du skal have fat i dyrlægen med det samme, er det en infektion i øregangen kan det være utroligt smertefuldt for hunden, så ikke noget med at vente til mandag.

• #4   27. mar 2011 det kan godt være svamp i ørene ( ligger meget til racen), tag til dyrlægen og få dem til at kigge på dem.
    kommer hunden til hundefrisøg, hvis den gør det så plejer de normalt at fjerne hår og rense ørene op.

• #5   27. mar 2011 Vaks havde det samme problem engang, hvor vi så fandt ud af at det var øregangsbetændelse. Så får man bare nogle dråber man skal bruge i en uge tror jeg det var smiley .. Men ja til dyrlægen hurtigst muligt, det gør ret så ondt på dem.

• #6   27. mar 2011 feedback - det blev bedre med figo igår efter jeg rensede hans øre selvom der ikke var noget at se. der har ingen rystning + kløen været idag så jeg er bare super glad.

Kommentér på:
hjælp

Annonce