{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Hun Løb sku væk! :( {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den at idag løb Avalee væk smiley
Hun er dog tilbage, men hold op et chok jeg fik.

Det hele startede med at jeg sad på toilet og mobilen ringede og ringede, da jeg tog den var det kæresten som for lidt siden fulgte sin storebror ud til døren.

HUNDEN ER LØBET VÆK, skynd dig ud!!! råbte han

Mig ud og op på cyklen, vi bor ud til en trafikeret vej ( hovedvej ) Og da porten var blæst op var Avalee smuttet og hverken kæresten eller storebroren formåede at kalde hende til sig.

De fortæller at hun bare tror det er leg og pjatter rundt, alt imens de to råber og skriger, fordi der kører biler rundt.

2 gange er hun ved at blive kørt over.

Nu er jeg så i mellem tiden nået op til hende 500m fra vores hun, midt på vejen.

Mor her kalder hundedyret til sig og hvem lystrer, Det går Avalee da.

Jeg peger på hende og siger læg dig , og vups så ligger hundedyret i vejkanten med bugen i vejret. Får hende i kurven og med hjem.

Nu har jeg beordret kæresten til at lave indkalds øvelser med hende, vi har altid grinet lidt af at han ikke kunne kalde hende til sig og at det kun var mor der duede.

Men nu er det sku ikke sjovt mere, det kan jo ske at porten blæser op ( nu har vi så bundet den fast til carporten, så burde ikke kunne lade sig gøre ).

Men uh ha hvor havde jeg det dårligt bagefter, det gik op for mig at hun kunne være kommet af dage idag.

Så har brugt aftenen på at sidde og nusse og hygge, har ikke lyst til at give slip på hende.

Uh ha en skræk i livet der for i mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun Løb sku væk! :(
Kommentér på:
Hun Løb sku væk! :(

Annonce