{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Omplacering eller ej {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget i syv sind. Jeg har en tæve på 1 år der er blevet opereret i skulderen for ½ år siden. det er aldrig blevet helt godt. Hun halter ind imellem. Jeg har lige været hos dyrlægen i dag og der er nogle forandringer i skulderleddet. Så hun kommer aldrig til helt at blive "rask". Hun kan dog sagtens leve et godt liv, bare hun får sit tilskud af glukosamin hver dag. Hun vil dog aldrig kunne løbe agility eller indgå i avl. Så er det jeg overvejer at finde et andet hjem til hende hvor hun kan hyggetræne noget rally eller spor. Noget der ikke belaste hendes skulder for meget. I stedet for at være den hund der aldrig rigtigt kommer med til noget.

Hun leger fint med de andre hunde, men det er sommetider lidt hårdt for hende, da vi har tre andre. Og det går sommetider lidt vildt for sig.
Vi har også trapper, hvilket ikke er så godt.
Så mange ting taler for at hun vil få det bedre et andet sted.
På den anden side, elsker jeg min lille tøs. Hun har fået lidt særheder af at være holdt i snor i den meget følsomme alder, så hun er lidt bange for store hunde og fremmede mænd. Men vi arbejder på sagen, og hun er langsomt ved at blive bedre. Jeg har også altid ment at hunde der kom ind i mit hus, skulle blive her uanset hvad.
Puhh der er mange tanker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omplacering eller ej
  • #3   28. mar 2011 Det er meget svært. Ingen vil jo kunne passe min lille tøs så godt som mig.... eller noget *GGG*


  • #5   28. mar 2011 Heldigvis står jeg ikke akut og skal af med hende. så jeg kan finde det helt rigtige hjem til hende. Hendes opdrætter er også inde over. Hvis hun skulle falde over nogle gode mennesker, der vil kunne give hende et godt hjem.

    Jeg har nok taget beslutningen, men det er lidt svært.


  • #8   29. mar 2011 Den er svær, for på den ene side er du den bedste til at sørge for at hun har det godt med det hun kan. Men på den anden side, så vil du hele tiden skulle tænke på at hun ikke må det samme som de andre. Det kan være svært og kan glemmes, selvom det sidder i baghovedet, så er vi kun mennesker.

    Derudover tænker jeg, hvordan vil hun selv reagere, når hun til tider har det rigtig godt, og så ikke må være med de andre i det de gør. Vil hun stille sig tilfreds med altid skulle stå på sidelinien og se på. Vil det gøre hende ked af det.

    Jeg ville beholde hende et stykke tid endnu, og se hvordan hun udvikler sig. Især fordi du arbejder med hendes selvtillid. Når tiden kommer og du fornemmer at hun er klar til at møde en ny verden, så find et hjem til hende. Gerne et hjem, hvor du i starten følger tæt med på sidelinien, for du vil jo hende det bedste. Med tiden vil du så nemmere kunne slippe hende helt. Hun fortjener det bedste, og hvis det på sigt er et nyt hjem, så er det hvad du skal forberede dig på. Så er det jo godt at du ikke absolut skal af med hende "i en fart".



  • #9   29. mar 2011 Kan det ikke være en løsning blot at udstationere hende? Eller kan man kun det med hunde der skal avles på. Jeg tænker bare at så kan du jo holde hånd i handske med dem der får hende.

  • #10   29. mar 2011 Hun kommer under nogen omstændigheder ikke andre steder så længe hun er under behandling ( hun skal have nogle indsprøjtninger de næste uger. ) Derefter vil jeg finde en familie til hende. Helst med en anden hund bare den ikke er stor.
    Hun halter nårhun leger for voldsomt med de andre. Hun trækker sig ikke, men bliver sur på dem når det gør for ondt


Kommentér på:
Omplacering eller ej

Annonce