2.590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Vask af hundetæppe Vask af hundetæppe

Hej HG ..

Sys jeg engang hørte en sige, at når man vaskede hundetæpper skulle man ligge en ....... ved, så ville alle hundehårene sætte sig deri, i stedet for i vaskemaskinen ..
Men kan ikke huske hvad det var, jeg skulle ligge i maskinen sammen med tæpperne.
Nogen af jer, der ved det?
Eller har gode råd? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vask af hundetæppe
  • #1   29. mar 2011 Evt en engangs skumvaskeklud?

• #2   29. mar 2011 Line: Lige præcis! :o) Det er det , jeg også fik at vide .. Tak, nu kunne jeg huske det smiley

• #3   29. mar 2011 Enten en skumvaskeklud, eller en af de der farvede Engangskarklude/multiklude..

• #5   29. mar 2011 Nobel Bullies: Kan jeg så også bare smide sådan en .. Tja hvad hedder de klude ..
    Alt mulig klude måske?
    Dem man bruger til at tørre støv af med osv., som man køber i pakker med 10 stk. mener jeg nok? smiley

• #6   29. mar 2011 Karin: Problemet er at jeg vasker i vaskekælder, så vil ikke høre brok over at der er hundehår i vaskemaskine eller tørretumbler, så må hellere prøve at putte nogle forebyggende ting i .. Hehe smiley

• #7   29. mar 2011 sys det er fint du tgaer dine forholdsregler, for der findes altså ikke noget mere klamt end folk der vasker i fælels vaskemaskiner UDEN respekt for de andre beboere smiley

• #8   29. mar 2011 Fritte mor: Jeg tænker også bare, at dem der ikke har hund her , gider måske ikke have hundehår på deres tøj ;o)
    Og hvis det ikke hjælper med tingene, så kan jeg vaske hos min søster, men det ville være rart at kunne vaske det herhjemme ..

I forvejen er hunde ikke velset herhjemme af bestyrelsen, så må hellere lige gøre noget smiley

• #10   29. mar 2011 Karin: Okay .. Men det er mere worst case, så vil jeg gerne gøre noget som forebyggende smiley
    Men rart hvis det "bare" ligger sig på glasset og i filteret, så det er nemt at fjerne ..
    Lige i denne tid på året er her bare hår overalt, og mange i hans kurv, så ville lige vaske det, når han engang står op ;o)

• #12   29. mar 2011 Geser: Okay .. Hmm, øv øv .. Men måske man kan ligge kluden både i vaskemaskinen er tørretumbleren, så er man vel dækket helt ind ;o) *GG*

• #13   29. mar 2011 Jep, det er "Alt mulig klude" jeg tænker på, de ligger gerne i en pakke med 10 i 3 forskellige farver...:-))

De suger i hvert tilfælde også hår til sig, fandt jeg ud af ved et tilfælde da jeg havde glemt en klud i makinen da jeg vaskede hunde tæpper..

Kommentér på:
Vask af hundetæppe

Annonce