{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Dejlig nabo :) {{forumTopicSubject}}

Vi har en ældre dame til nabo. Vi har egentlig aldrig haft noget med hinanden at gøre, andet lige lidt snak over hegnet.

Hun har grinet til af hundene når de har skældt hende ud og vi har undskyldt deres larm, og bare sagt at selvfølgelig skal de have lov til at sige noget, og at de absolut ikke er til gene.

Nå, men nu har en afdød muldvarp (r.i.p. lille mulle) så gjort sit. Vi taler over hegnet om muldvarpen der har hygget sig i begge haver, og snakker have og jeg tilbyder at tage hende med til konkussalg hos en blomsterhandler dagen efter. Snakken går, og ender jo af og til på hundene. Hun har selv haft hund, og kunne nu godt tænke sig en igen, men det er nok ikke så godt nu hun ikke er helt ung, og man bliver jo også afhængig. Vi har en rigtig hyggelig formiddag.

Det ene tager det andet, og i går var jeg inde og aflevere nogle blomster jeg havde købt til hende. Vi kommer igen til at snakke hunde, da vi dagen inden har været på besøg i Aalborg og en veninde har været og lufte hundene. Så siger naboen at hun da godt kan gå ind og lukke dem ud i haven hvis vi skal noget og er længe væk. Hun vil da også gerne ind og hilse på dem, så de kan lære hende at kende inde.

Sådan en nabo kan man da kun sætte pris på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejlig nabo :)
Kommentér på:
Dejlig nabo :)

Annonce