{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Sladder.....!? {{forumTopicSubject}}

Der har vist været en lille smule ballade, mht min Trixie. Folk har sagt at jeg vil lave hvalpe på hende, og måske de sku ha læst ordenlig efter, eller spurgt mig inden de startede sådan en gang L...!! I stedet for at gøre nogle folk urolige!!! Jeg har aldrig, og siger det lige igen, ALDRIG sagt at jeg vil lave hvalpe på hende! Jeg har bare spurgt hvorfor hun ikke KAN få hvalpe! Og så var der det med den han med DRU stamtavle..... jeg sagde bare at det var EN SKAM at de ikke ku få hvalpe, fordi jeg syns de passe godt sammen ( MHT UDSEENDE)
Syns måske at folk burde blande sig udenom, når de åbenbart ikke ved en skid om hvad der foregår!!!!!!!! Hvis de lige tænkte sig om, ville de måske også kunne huske at hun slet ikke KAN få hvalpe, fordi hun har problemer med underlivet! Så hvorfor i alverden sku jeg prøve på det???!!!! Det er sgu da synd for hende!!!!
SÅ LÆS VENLIGST ORDENLIG EFTER NÆSTE GANG!!!!! TAK!!!!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sladder.....!?
Kommentér på:
Sladder.....!?

Annonce