31. jul 2005 Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Foderskrift = mere mælk. {{forumTopicSubject}}
Vi skiftede for ca 1½ mdr siden til Arion. Jeg havde snakket med en konsulent fra firmaet og spurgt her i forum og var kommet frem til at det var et ok foder.
Men i går snakkede jeg med ejeren af naboejendommen, og snakken faldt på hvalpene og han spurgte hvad vi fodrede med. Han var nær faldet om da jeg fortalte hvad vi brugte.
Vi snakkede videre og det endte med at vi fik en pose med et foder de importere fra USA. Tøserne var vilde med det, og efter at have fået det nye foder i 24 timer er Rosas mælkeproduktion blevet meget bedre.
Før havde hun ikke overflod af mælk og hvalpene fik hurtigt tømt hende, men de voksede jævnt. Men idag har der været meget mere mælk og de har rigtig hygget sig i mælkebaren.
Så nu ryger Arion ud hurtigere end man kan nå at stave til skumfidus.
Selv Benjamina havde hovedet nede i madskålen. Det bette pus på bare 16 dage skulle lige smage på varen, hihi, men uden tænder og med sådan en lille mund er det svært :o)
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Hi det bette pus... kan lige se hende for mig!!
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Du behøver ikke forestille dig det bette pus, Jeg fik hende foreviget og billederne kan ses på hvalpenes profil :o) Det så så sjovt ud, hun kørte hovedet rundt i skålen :o)
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.139
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Foderskrift = mere mælk.