{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Nyt foder :) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

nogle kan måske huske jeg oprettede en tråd for noget tid sidenang. min hunds pels. Den var begyndt at blive fedtet og han lugtede meget af hund. Jeg prøvede med fiskeolie, men det hjalp slet ikke.(jeg kan ikke finde tråden)

Chopper fik noget billigt foder fra lidle som han egentlig fungerede fint på, bortset fra hans pels.

Nå men nu har jeg altså trukket livremmen ind en ekstra gang og købt Eukanuba large breed. Indholdsmæssigt ser det super lækkert ud, det dufter dejligt og hunden fik lige et par hapsere og spiste det med velbehag.

Nå men det var bare lige en lille update og så glæder jeg mig til at se om det nye foder virker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt foder :)
  • #1   31. mar 2011 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=435784

    fandt lige den gamle tråd smiley


  • #2   31. mar 2011 Hej,jeg har haft multi-allergihund,der bl.a havde samme pelsproblemer. Jeg vil anbefale at du vælger et bedre foder til samme pris.Et foder uden korn.Der er mange at vælge imellem.
    -Faktisk fåes de billigt i England hvis du køber 2 sække på k9.uk tror jeg nok de hedder og de lev.hurtigt.
    -Jeg købte fish4dog og sparede ca.100kr pr sæk.
    -mange hunde fungerer ikke på korn især ikk hvede.
    -Arion har vist heller ikk korn ihvertfald ikk hvede og markud muhle har heller ikke.Pøj pøj


  • #3   31. mar 2011 trine: Mange tak smiley Men han har før fået fuldfoder med korn i og der var ingen problemer med hans pels, så jeg håber på at det er fordi det har været noget dårligt foder jeg har givet ham.

    Ved du hvor lang tid der går før vi kan se og mærke nogen forskel på pelsen?


  • #4   1. apr 2011 Suzy: Sådom hvad? Jeg kiggede på indholdet og der var blandt andet den første ingrediens kød og der var ikke så meget korn i.
    Synes det virkede som en fornuftig sammensætning.

    Har du andre ideer? Jeg er totalt lydhør smiley


  • #5   1. apr 2011 Jeg synes det er lidt bøvlet det der med at bestille det, jeg vil hellere ud og købe det i en butik.

    Hvor kan man købe taste of the wild henne? Og hvad prisleje ligger det i herhjemme?


  • #6   1. apr 2011 okay mange tak smiley

  • J H
    J H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
    #7   3. apr 2011 Vi har 3 hunde som alle får eukanuba - og - vi bruger vores hunde RIGTIGT MEGET og vi er vildt glade for Eukanuba - så det er jeg sikker på at du også vil blive. Vi bestilelt på nettet og får leveret til døren - og har naturligvis rabatkort hos vores leverandør.

    Og jeg ved at mange er kornforskrækkede - men det er jeg alltså ikke - og jeg har lige igen oplevet en "Allergihund" - som rent faktisk ikke havde allergi - men blev behandlet for svamp i ørene hos "anden dyrlæge" end den normale - og det var så det. !!

    God fornøjelse med dit Eukanuba foder. smiley


  • #8   3. apr 2011 J H: Jamen vores er jo også vant til korn, nu er det bare i meget mindre mængder så jeg er bestemt heller ikke kornforskrækket smiley Jeg vil bare gerne have han får noget ordentligt kost og det ser også ud til at eukanuba er et lækkert foder. Nu giver vi det i hvert falde lige en chance smiley

  • #9   3. apr 2011 Suzy: Ja lige præcis, omkring et år, så blev hans pels ulækker og han begyndte at lugte stærkt af hund. Men bare forskellen i det foder jeg brugte fra lidl og det jeg bruger nu, er jo kæmpe stor, så der må komme en ændring før eller siden og så længe han ikke har allergi overfor korn, så prøver jeg eukanuba og så må vi se hvad der sker smiley

  • #10   3. apr 2011 Suzy: Altså det jo ikke sundt for hundens maver at skifte for meget foder, men jeg kan godt se at ingen variation overhovedet, bliver lidt kedeligt i længden.

    Jeg har heller ikke forstand på hundens indre på nogen måder, så nu må vi bare se om det ændre sig og så tror jeg vi giver eukanuba et halvt års tid og ser om det bliver bedre. Jeg tror ikke 1-2 måneder er nok.

    Jeg er glad for jeg ikke har en allergi hund, det er godt nok besværligt! Og da også synd for hunden for sådan noget som godbidder må da også være ret svære at få fat i.


Kommentér på:
Nyt foder :)

Annonce