{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Stakkels lille Fluffy... {{forumTopicSubject}}

Ja stakkels lille Fluffy, hendes dumme moar vælger at tage en heldagstur til Tyskland for at handle ind til sin fødselsdag, men sørger selvfølgelig for at genboen og deres golden tager Fluffy med på tur og hjem bagefter så hun ikke skal være alene..

Hmm Fluffy bliver hentet men synes det er lidt mærkeligt at hun skal med dem når moar nu ikke er hjemme, så hun er ikke så glad i starten af turen, men går da pænt med dem over i skoven og begynder så at lege med Bamse (golden) Så hun bliver sluppet fri og de går op igennem skoven, da de er længst væk fra vores hjem vender genboen sig lige om for at se om Bamse var hoppet i søen og da hun vender sig om igen er Fluffy bare væk, hun kalder og kalder og får så Bamse op af søen og afsted hjemaf imens hun kalder på Fluffy... Da de endelig når hjem igen små 3 km ja så sidder Fluffy foran vores hoveddør, for hun ville da hjem og se om moar var kommet hjem igen *LOOOOL* Gudske tak og lov skal hun kun over vores p plads og ikke nogen veje for at komme hjem, men for pokker min genbo var gået helt i panik og turde næsten ikke fortælle mig det :-)))

Men jeg er selv chokeret ikke over hun var væk, men at hun overhoved kunne finde på at stikke af, for det har hun ALDRIG gjort før, men hun er blevet mere mor syg efter Gizmo ikke er her mere og det er første gang hun er alene med genboen ude og gå, de andre gange har enten Gizmo eller jeg selv været med...

Så nu er hun bare lykkelig igen for hendes mor er hjemme hos hende igen :-)))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels lille Fluffy...
Kommentér på:
Stakkels lille Fluffy...

Annonce