866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Vægt måles i kasser øl Vægt måles i kasser øl

Hehe ja, det lyder dumt smiley

Men da vi har købt nyt foder til Chopper skulle vi ligevære sikre på hvor meget af det nye foder han skulle have, så han skulle selvfølgelig vejes så vi havde en rettesnor at måle mad op til ham efter.

Men da vi ikke ejer en vægt, så siger kæresten: "Han vejer altså mere en to kasser øl"

Jeg var helt færdig af grin, for vi sad bare og snakkede om så sagde jeg at jeg tror han vejer omkring 40 kg og så stod manden til på bagben smiley

Men han bliver vejet næste gang vi skal ud til min mor, så får vi det præcise mål smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt måles i kasser øl
  • #1   2. apr 2011 Kai: Hvis vi sku måle det, så ville det sikkert være noget i den stil smiley

rotterne: troede ellers det var en herreting det der med at måle i ølkasser :)hehe

Er selv elendig til at måle uden tommelstok eller målebånd smiley

Suzy: Jo det har vi, men vores hund kommer kun til dyrlægen i nødstilfælde og årlig vacc for han bliver rasende så snart vi nærmer os dyrlægen og skal oftest både bedøves og have mundkurv på når vi er på besøg deroppe. Så det er nemmere at gøre det hos mutti smiley

• #2   2. apr 2011 Hmm jo det kunne det sikkert godt... Men jeg tror det ville tage lang tid for jeg tror hele atmosfæren og lugten ved dyrlægen gør ham sindssyg utryg. Og igen, det er en gang om året vi er der, så det går nok at han lige skal sændes i mundkurv der smiley

Næste gang jeg skal have hund skal dyrlægen i hvert falde også være en del af miljøtræningen!

Kommentér på:
Vægt måles i kasser øl

Annonce