{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp - ferie
  • #1   7. apr 2011 Hvis muligt ville jeg tage 3 uger - evt. 2 uger med en weekend i hver ende...

  • #2   7. apr 2011 Okay, har nemlig tænkt meget over om jeg skulle ta 2 elr 3 uger..
    kan godt være 2 uger er nok smiley


  • #3   7. apr 2011 hmm 14 dage for at være sikker, Men med min første havde jeg kun en uge, og det fungerede også fint

  • #4   7. apr 2011 Jeg tog 2, men havde på daværende tidspunkt en bofælle som altid var hjemme, så hunden var ret meget alene den 3. uge.

  • #5   7. apr 2011 Okay, nu arbejder jeg dag og min kæreste nat, så tror det bliver 2 uger, for så er der også hele tiden en der kan træne med alene hjemme og renlighed.
    smiley


  • #6   7. apr 2011 Vi har 4 uger i alt, og det er jeg glad for, ved ikke hvordan jeg skulle kunne forlade en 10 ugers hvalp i mere end en times tid max.
    Kan godt se at det er i færreste der har den mulighed.


  • #7   7. apr 2011 Sidst vi fik hvalp hjem havde vi en lang weekend og det gik fint. Havde på det tidspunkt heldigvis et fleksibelt arbejde, der gjorde at jeg kunne kigge hjem ti ldem ved middagstid, så de (hvalpen og vores tæve på 1½)max var alene 3 timer af gangen, og jeg kom ALTID hjem til sovende hunde, der knap gad løfte øjnene.

    Det er rigtig fint at tage 2-3 uger, HVIS man så bare husker at træne med hvalpen og IKKE ligger i ske med den konstant, for så kan man tværtimod for alvor stå med en lille trygheds-narkoman efter 3 uger.


  • #8   7. apr 2011 Jeg kunne forestille mig det må være nemmere hvid man har en voksen hund??
    Hvis altså hvalpen føler sig tryg ved den.


  • #9   7. apr 2011 VORES hvalpe kunne vi sagtens ha ladet være alene hjemme i adskillige timer efter ganske kort tid.
    Det kommer helt an på race, mentalitet osv.

    GD´en feks sover nærmest hele sin ungdom væk og kan nemt (og her generaliserer jeg så lige lidt med racen;o)) finde ro, så der kan det snildt gøres på kort tid...og stadig ende ud med en tryg, glad og velfungerende hund.

    Der er også folk, der mener at man ikke kan få ny hund hjem uden nærmest at ta barsel i flere måneder og at man ikke som menneske med fuldtidsarbejde kan tillade sig at ha hund, og at hunden skal slæbes rundt til gud og hver mand.

    Det er så bare SLET ikke min indgang til det at ha hund.

    De er familie og jeg elsker dem, som de HUNDE, de er. De bliver ikke overladt til sig selv hele dage, de bliver stimulerede, får oplevelser osv, men de kommer IKKE før mi to-benede familie, mitt arbjede, min bolig, osv


  • #10   8. apr 2011 Der mangler et "ikke" i mit indlæg. Bare lige hvis der var nogen der undrede sig over hvorfor jeg modsiger mig selv. Hunden var IKKE ret meget alene.

Kommentér på:
Hvalp - ferie

Annonce