{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lækkert vejr?
  • #2   9. apr 2011 Føler faktisk allerede jeg har fået ordnet en del.
    Været på morgentur med hunden, har vasket op efter gæster i går, vasket tøj og handlet ind til de næste 3 dage. Har desuden bestilt snacks til hunden. Nu skal jeg lige nyde noget kaffe i solen og så skal vi ellers i skoven.
    Når vi kommer hjem skal jeg skrive opgave og bage..

• #3   9. apr 2011 Er hjemme fra efterskole så skal bare nyde det og være sammen med min familie...

Om lidt skal jeg ud på en tur i det gode vejr og i eftermiddag op på mine søskendes skole og se noget skuespil de har lavet.

Bagefter skal jeg nok lave nogle lektier inden jeg skal se en veninde og over og spise ved min mor - og hundende! smiley

• #5   9. apr 2011 Skal ned på stranden om lidt, lige igennem skoven på vejen smiley Alt er smukt lige nu smiley Og Nate skal nok lige bade lidt smiley
    Og så skal jeg bare slappe af smiley

• #6   9. apr 2011 Ja det er lækkert, specielt hvis man kan finde en plads i læ for vinden.

Skal ikke leave noget særligt idag

• #7   9. apr 2011 Har nydt den første dag i ca. 100 år hvor jeg har kunnet sove lidt længe. Det blev dog ikke så længe igen. Har allerede klaret rengøringen og det meste af tøjvasken. Så nu står den på gå tur med hundene, og hyggen i haven.

Senere skal jeg ud og sumobryde og spise med tøserne fra jobbet. Det bliver en super aften.

• #8   9. apr 2011 Skal ikke lave noget specielt. Måske skal jeg ud i skuret og finde havemøblerne frem og vaske dem en gang :o)

• #9   9. apr 2011 Gik meget kort tur med Bette fisen i morges da hun stadig halter, har været på job og købte dejlige ben til fisen inden jeg kørte hjem, har været på meget kort tur da hun stadig ikke vil gå ret langt. Og nu sidder jeg så her og forsøger at få min uge til at gå op hvis fisen skal operas (staves) i næste uge. smiley

Kommentér på:
Lækkert vejr?

Annonce