{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp vedr. stambog og vacc. papirer
  • #1   9. apr 2011 Kan du ikke kontakte sælger og bede om dem? det er jo ikke smart at vacc 2 gange og det er vist forholdsvis dyrt at få testet om den mangler vacc. eller få at vide hvilken dyrlæge den har haft før, de ligger inde med en jurnal hvor der står hvad den har fået hvornår.

• #2   9. apr 2011 ring da til opdrætter og sig at du ikke har fået dem med..

Under alle omstændigheder skal den (hvis det er en hvalp) ha en ny vaccine når den er 12 uger..

• #3   9. apr 2011 Ville da ringe til opdrætter dte må være en fejl du ikk har fået dem,,,og du skal jo finde ud af om hun har fået vaccine da 8 ugers vaccinene er ret vigtig ellers er hun jo meget udsat for alt muligt..jeg ville straks finde ud af det

• #4   9. apr 2011 obligatoriske vaccinationer er 12 og 16 uger !!!! hvor gammel er din hund/hvalp ? hvis den kun er 8 uger behøver den ikke at være vaccineret fra sælger

• #5   9. apr 2011 Hun er 10 mrd. så de vacc hun skal have burde hun for længst have fået.

Mern hun er en stakkels omplaceringshund såpå trods af hendes unge alder er jeg hendes 4 hjem! smiley

• #6   9. apr 2011 så er det nok ikke andet at gøre, end af tale med din dyrlæge om at vaccinere hende igen - hun er måske blevet vaccineret som hvalp, men det er jo længe siden, så tror ikke der sker noget ved at vaccinere hende igen.
    Det er kun ejeren og dyrlægen der vaccinere der ved at hun er det - der er ikke andre steder der kan hjælpe dig.

• #7   9. apr 2011 Jeg ville nok bare kontakte min dyrlæge og få en tid til hendes 1 års vaccine nu...

• #8   9. apr 2011 Jeg ville da kontakte dem du har købe den af, de må da vide noget.

• #9   9. apr 2011 Der blev fortalt i en anden tråd for et par dage siden, at man hos dyrlægen kan få taget en blodprøve der viser hvor meget vaccine de har tilbage i blodet. Sådan en kunne du jo få taget, og så vaccinere ud fra hvad hunden mangler....

• #11   9. apr 2011 Hunden, jo men også lidt farligt, hvis alle 4 familier har tænkt samme tanke......

• #13   9. apr 2011 10 mdr ok,,jeg ville være nervøs hvis den fks var 4 mdr eller lign,,,mht det jeg skrev...men stadig er det jo vigtigt
    det med om den bør vaccine først som 8 ugers eller 12 ugers er der delte meninger om,jeg ville ALDRIG undlade at vacciner mine hvalpe ved 8 ugers alderen når de skifter hjem og møder nye bakterier.....deres medfødte antistoffer(hvis moren er vaccineret) ebber langsom ud og er på nul punktet som 12 ugers,,derfor er det bedste at vacciner tidligere så man ikk står en periode og har så lav antistoffer at de kan modtage sygdomme og bedste sikret er de vist de er vaccineret som 8ugers!!

• #14   11. apr 2011 jeg fik at vide at opdrætter har givet vacc så de to efterfølgende ejerer har ikke vacc. hende.....
    er det nok med hendes 1 års vacc??

har kontaktet tidligere ejerer uden held, dyrelægen som kun havde tjekket hende og opdrætter som endu ik tager telefonen

Kommentér på:
Hjælp vedr. stambog og vacc. papirer

Annonce