{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Gnubber sin hale ekstremt meget! {{forumTopicSubject}}

Vores labrador på knapt to år, er begyndt at gnubbe sin hale enormt meget. Ikke nok med at det er belastende for os at høre på, men hans hale tager også skade af det. Jeg er lige kommet hjem fra en lang tur i skoven i regnvejr, og da jeg kom hjem fik jeg et helt chok. Huden er helt rød, der hvor han gør det på halen - begyndelsen til små sår. Jeg har smurt det med Aloe Vera nu her, og såmå min mor lige få ham til dyrlægen på et tidspunkt her i ugen.

Han har ikke skiftet foder, og han får olie i sin mad to gange dagligt, da han har tendens til tør hud. Er der nogen, som har oplevet noget lignende? Kan det være en dårlig vane måske?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnubber sin hale ekstremt meget!
  • #1   13. apr 2011 Ja, jeg snakker med min mor om det, så snart hun kommer hjem ;o)

  • #2   13. apr 2011 Min mormor og morfars labbe (eller labbeblanding... den havde ikke tavle) døjede meget med noget eksem nede ved haleroden. Den var ofte i behandling og i perioder havde den rød, irriteret hud og småsår (fra at bide) samt noget der lignende skæl. Den gik med skærm, men kradsede sig op af møbler, trapper etc.

    Den havde på et tidspunkt ydermere fået noget skab, men den havde også eksem on and off.

    Det er mange år siden, så jeg husker ikke detaljerne mere. Jeg har nok været 10 år dengang. Men de havde svært ved at få bugt med det, det lykkedes dog efter en meget lang kamp og en ændring af foderet.


Kommentér på:
Gnubber sin hale ekstremt meget!

Annonce