5.355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hund hopper op i sengen om natten??!!! Hund hopper op i sengen om natten??!!!

Nogle der har idé om hvad jeg kan gøre? Mit problem er at hun hopper op i sengen i løbet af natten, hun sover i sin kurv idet jeg falder i søvn og så på et tidspunkt af natten hopper hun op? Og hun har fundet ud af hvordan hun gør UDEN at jeg vågner og kan sende hende ned i kurven igen?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund hopper op i sengen om natten??!!!
  • #2   13. apr 2011 En klokke i hendes halsbånd? smiley
    Jeg ville lade som ingenting og nyde det!
    Gad godt ha' hunde i sengen, det er så hyggeligt..

• #3   13. apr 2011 Havde tænkt på at lukke hende ude af soveværelset - men er det så bedst at lukke døren, så hun ikke kan se mig eller gøre det med en låge? Mille, det er ikke hyggeligt med en langhåret hund der fælder...

• #5   13. apr 2011 DKK.... Der er hund fordi at jeg elsker min hund. Og hun må godt hygge i sofaen - men syntes bare ikke det er fantastisk at sove i en seng fyldt med hunde hår... Så det er da noget være lo.... at lukke ud...

• #6   13. apr 2011 Altså jeg kan godt følge DKK og det ikke ondt ment smiley For det lyder skam træls med en langhåret hund der fælder .

Men først er hunden alene hjemme i en del timer (Langt de fleste hunde er), og hvis den så ikke må være i sove værelset om natten snakker vi pludselig feks 8 timers job og 8 timers søvn, så er det pludselig 16 timer afskåret fra familien og det er mange timer smiley

Min egen hund er alene når jeg er på job, men er så sammen med mig resten af dagen, og om natten smiley

• #7   13. apr 2011 jeg elsker at have mine dyr i sengen. og ja jeg har det lige som dkk
    du ved ikke hvornår din hund hopper op det kan godt være det først er kl. 5 om morgen... nu ved jeg ikke hvornår du / i står op...
    jeg ved ikke rigtigt hvad du skal gøre,

• #8   13. apr 2011 Det handler jo ikke om at komme i sengen for den sags skyld, nærmere det at blive udelukket fra soveværelset smiley
    Altså en lukket dør.
    Min egen "lille schæfer" sover i sengen smiley

• #10   13. apr 2011 DKK Tavlesnob:

Du er ironisk ikke ?!?!? :O) Reder det hele hundens liv at måtte ligge i sengen om natten ? Der er nogen der aktiverer deres hunde i løbet af dagen og ikke i sengen om natten. hahaha

Ej det er for sjov, det du skriver ikke ???

• #11   13. apr 2011 Ja, vi er godt nok også nogle slemme nogle, vi har to i stuen om natten og to i soveværelset..

Når din hund er vant til at sove hos díg, ville jeg sætte en børnelåge i, og ikke lukke døren helt.. Men også for min egen skyld, ville få kuller hvis jeg skulle sove for lukket dør..
    Men ellers som en nævner, sætte en klokke i hende for en tid, så du vågner når hun sniger sig op..

• #12   13. apr 2011 min må slet ikke komme i soveværelset/ungernes værelser ! Gider simpelthen ikke hundehår i sengene !
    Men sådan er man så forskellige !

• #13   13. apr 2011 Ej come on. Hun bad om råd til at få hunden til ikke at komme i sengen, ikke få afvide at man ikke bør have hund, fordi den ikke må være i seng eller sofa.

Jeg er også rigtig ond ved min hvalp på 18 uger så - for han ligger i sin kurv i gangen, hvor han har lært fra starten han skal sove, også har vi åben dør med børnegitter i vores dør og vores drengs dør.

Jeg fik det råd, at når hvalpen kommer hjem sover man ved hunden det sted den skal sove et par dage til den er tryg, også rykker man stille ind i sin seng igen, og han har aldrig pevet, men sover bare. (dette kan også gøres med større hunde)

Også skal hunden jo bare aktiveres i løbet af dagen.

Jeg synes ikke det er lækkert at sove i en masse hundehår og beskidt sengetøj - og min hund lider bestemt ingen nød af den grund. smiley

• #14   13. apr 2011 puha kan godt se på det hele at jeg er verdens ondeste hundejer fordi lasse ikke sover i sengen heller.
    Kan ikke se problemet i at man ikke vil have hunden i sengen? når man bor med sin kæreste fx. dræber det lidt af kærlighedslivet at der ligger en hund i sengen. Og man sover også tit bedere uden alle mulige dyr i sengen. Det er da noget fis at sige at man ikke burde have hund bare fordi at man ikke vil have dem i sengen. :S

• #15   13. apr 2011 Men hvad med det med den klokke der? Så kan du jo hører når den hopper op i senge? Og så pænt lægge hende tilbage i kurven smiley
    Synes ikke den skal isoleres fra flokken, men hvis det absolut ikke kan være anderledes, så brug et baby gitter.

• #16   13. apr 2011 I min verden, synes jeg bestemt ikke at min hund bliver behandlet dårligt.. han bliver dagligt aktiveret og er indgår helt naturligt i hvad vi laver !
    Når vi kommer til natten, synes jeg at vi alle fortjerner vores søvn, og kan da overhovedet ikke se, at det skal være synd for ham, at han ligger i sin kurv i gangen, og vi andre i vores "kurve"
    Mennesket er også et flok dyr, dog kommer vores børn på deres værelser, som små ?????
    Ved med sikkerhed min hund, ikke lider overlast ved at sove for sig selv, hvor imod, jeg ville "lide overlast" hvis han skulle ligge hos os, for synes helt ærligt, at det er meget klamt med dyr i sengene !

• #17   13. apr 2011 Hov hov jeg skriver det hverken ondt eller at nogen er dårlige hundeejer fordi hunden ikke sover i sengen eller sove værelset smiley Jeg skrev bare jeg godt kan se det fra DKK s side af, det med først alene en hel arbejds dag og så skal der laves mad, hentes unger og handle og så går man i seng. smiley

• #18   20. okt 2016 Øv havde håbet på at få nogen gode råd da jeg selv har det samme problem, men man skal da godt nok lede længe i den her tråd for at få et råd

• #21   20. okt 2016 Har samme problem og har løst det på følgende måde: jeg løfter dynen og lukker hunden ind i fodenden. Og så skifter jeg sengetøj ca tre gange så ofte som før smiley

• #22   20. okt 2016 Har ellers først forsøgt at købe en sådan mega høj seng, men den ene hund gav ikke op, så jeg overgav mig smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hund hopper op i sengen om natten??!!!

Annonce