5.355 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
17 Svar
Hund hopper op i sengen om natten??!!! Hund hopper op i sengen om natten??!!!
Nogle der har idé om hvad jeg kan gøre? Mit problem er at hun hopper op i sengen i løbet af natten, hun sover i sin kurv idet jeg falder i søvn og så på et tidspunkt af natten hopper hun op? Og hun har fundet ud af hvordan hun gør UDEN at jeg vågner og kan sende hende ned i kurven igen?!
0 synes godt om
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.159
Jeg ville lade som ingenting og nyde det!
Gad godt ha' hunde i sengen, det er så hyggeligt..
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.309
Men først er hunden alene hjemme i en del timer (Langt de fleste hunde er), og hvis den så ikke må være i sove værelset om natten snakker vi pludselig feks 8 timers job og 8 timers søvn, så er det pludselig 16 timer afskåret fra familien og det er mange timer
Min egen hund er alene når jeg er på job, men er så sammen med mig resten af dagen, og om natten
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 106
du ved ikke hvornår din hund hopper op det kan godt være det først er kl. 5 om morgen... nu ved jeg ikke hvornår du / i står op...
jeg ved ikke rigtigt hvad du skal gøre,
aug 2008
Altså en lukket dør.
Min egen "lille schæfer" sover i sengen
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
Du er ironisk ikke ?!?!? :O) Reder det hele hundens liv at måtte ligge i sengen om natten ? Der er nogen der aktiverer deres hunde i løbet af dagen og ikke i sengen om natten. hahaha
Ej det er for sjov, det du skriver ikke ???
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.029
Når din hund er vant til at sove hos díg, ville jeg sætte en børnelåge i, og ikke lukke døren helt.. Men også for min egen skyld, ville få kuller hvis jeg skulle sove for lukket dør..
Men ellers som en nævner, sætte en klokke i hende for en tid, så du vågner når hun sniger sig op..
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 1.059
Men sådan er man så forskellige !
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 332
Jeg er også rigtig ond ved min hvalp på 18 uger så - for han ligger i sin kurv i gangen, hvor han har lært fra starten han skal sove, også har vi åben dør med børnegitter i vores dør og vores drengs dør.
Jeg fik det råd, at når hvalpen kommer hjem sover man ved hunden det sted den skal sove et par dage til den er tryg, også rykker man stille ind i sin seng igen, og han har aldrig pevet, men sover bare. (dette kan også gøres med større hunde)
Også skal hunden jo bare aktiveres i løbet af dagen.
Jeg synes ikke det er lækkert at sove i en masse hundehår og beskidt sengetøj - og min hund lider bestemt ingen nød af den grund.
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 845
Kan ikke se problemet i at man ikke vil have hunden i sengen? når man bor med sin kæreste fx. dræber det lidt af kærlighedslivet at der ligger en hund i sengen. Og man sover også tit bedere uden alle mulige dyr i sengen. Det er da noget fis at sige at man ikke burde have hund bare fordi at man ikke vil have dem i sengen. :S
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.159
Synes ikke den skal isoleres fra flokken, men hvis det absolut ikke kan være anderledes, så brug et baby gitter.
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 1.059
Når vi kommer til natten, synes jeg at vi alle fortjerner vores søvn, og kan da overhovedet ikke se, at det skal være synd for ham, at han ligger i sin kurv i gangen, og vi andre i vores "kurve"
Mennesket er også et flok dyr, dog kommer vores børn på deres værelser, som små ?????
Ved med sikkerhed min hund, ikke lider overlast ved at sove for sig selv, hvor imod, jeg ville "lide overlast" hvis han skulle ligge hos os, for synes helt ærligt, at det er meget klamt med dyr i sengene !
aug 2008
jun 2013
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 72
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.448
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.448
Hund hopper op i sengen om natten??!!!