{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.538 visninger | Oprettet:

Fransk bulldog, udstilling {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en fransk bulldog, og jeg vil gerne have ham på udstilling og avlgodkendes. Dog står hans ene øre ikke helt op. Det folder bagud helt oppe i toppen.
Er der nogen som ved om han så kan avlgodkendes? Og om han overhovedet kan vinde noget selvom han har denne lille fejl.
Håber i kan give mig nogle svar. Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fransk bulldog, udstilling
  • #1   20. apr 2011 hvor gammel er den.... den kan først avlsgodkendes efter den er fyldt 15 måneder mener jeg det er.... det er kun dommerne der kan bedømme om det godkendes..

• #2   20. apr 2011 Han er 9 mdr gammel.

• #3   20. apr 2011 Han skal vel ikke kun avlsgodkendes, du skal vel have nogle flere vurderinger af din hund, for at finde ud af om den overhovedet bibringer noget godt til racen...

Vil tro øret er en fejl, og evt. arveligt, og er det det, håber jeg da ikke han kan godkendes...

• #4   20. apr 2011 Nej jeg vil selvf gerne have at han får nogle forskellige vurderinger. Så vidt jeg ved havde hans far samme problem, men hans øre står helt oppe nu. Så det kan jo stadig nå at komme. Ville bare høre om det er helt spild at tage til udstilling pga. øret.

• #7   20. apr 2011 Han er stambogsført i DKK.

• #8   20. apr 2011 Han kan godkendes fra han er 9 måneder.. Vil også tro det er en fejl det med øret..

• #9   20. apr 2011 melanei< hvis du er hurtig kan du melden ham til bøsøre. en super god udstilling 2 dage hvor der kommer rigtig mange buller og self mange buller folk. du kunne evt også kører forbi og snakke lidt med alle de buller folk, så kan du få lidt mere at vide

• #10   21. apr 2011 Jeg har oplevet det i forbindelse med tandskifte, hvor ørerne synes at blive en anelse blødere end normalt. OM det retter sig er svært at sige, og om hvorvidt den kan avlsgodkendes er også svært at sige, det er jo udelukkende op til dommeren, og det kommer vel også an på hvor meget det springer i øjnene. Men umiddelbart vil jeg også tro at det tæller som en fejl, men ja, der er jo ikke rigtig andet for end at prøve:-)
    Nu ved jeg ikke om hvad du mener om den kan vinde noget, er det vinderpladsering eller "bare" at den kan få en VG og dermed blive avlsgodkendt?

• #11   21. apr 2011 Det er jo ikke kun ørerne der afgør, om han får en VG på en udstilling, han skal jo også leve op til andre ting iht. standarden :o)
    Hvorfor er det så vigtigt for dig, at få ham avlsgodkendt hurtigst muligt ?

Kommentér på:
Fransk bulldog, udstilling

Annonce