Min ambull s sære ide:/ {{forumTopicSubject}}
Emma er min skønne ambull på snart 4 år.
Hun kan med både tæver og hanner blot de er underdanige. Jeghar alle dage være meget over hende hvis hun har skulle møde og lege med venner s hunde. Måske det mig der sygt pylret men er så overbevist om at jeg skal være pylret så jeg kan styre situationen som bunder i jeg jo ikk vil have Emma ender med a bide en anden hund. Dette har Emma heller aldrig gjort selvom to sbt han og en tæve angreb hende.
Men men men Emma har en mærkværdig og dum ide. Hun kan sagtens lege med alle hunde i haven . Igår fx var Emma ude ved fætter Hector (cocker) de leger så godt. Så skude begge indenfor i svigermors hus . Da dette ikk er Emma s domæne forstår jeg ikk horfoe hun dominere Hector derinde lige pludseligt? Hun hapsede ud efter ham et par gange uden grund.
Jonas min kæreste vil ikk have dette ! Hans hund skal opfører sig ordentligt og det er ikke aceptabelt Emma er sådan.
Jeg derimod vil self heller ike have denne opførsel men jeg er mere pædagoisk i min opdragelses metode. Jeg søger en grund til opførsle. Og handler derefter på a træne den så jeg kan styre den.
Hvorfor dominere Emma hunde men kun i hjemmet? Vi har aldrig andre inde i vores hjem for der er Emma enormt dominerende men at hun gør det i andres? Det forstår jeg ikk hjæææælp
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.355
Min ambull s sære ide:/