{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Succes...yay !! {{forumTopicSubject}}

Ovenpå at have hovedbrud med min veninde og hendes nye hund har jeg så idag haft total succes med min datters hund....

Hendes chi Bob på snart 1 år, som hun har haft i et par mdr., er ret usikker på sig selv...tisser og prutter på gulvet, hvis vi går fra ham og, hvis han forskrækkes det mindste smækker han sig på ryggen og tisser på sig selv.

Derudover gør han af ALLE lyde, når han er udenfor(pænt pinligt).

Hun har fået en lidt ældre 2½ år gammel chi-dreng, der er roligheden selv...gør ikke, medmindre han mener, det er yderst nødvendigt og elsker børn, og man er jo simpelthen lykkens pamfilius, når man møder sådan nogle mini-mennesker.

Siden hun har fået ham hjem, har der 7-9-13 ikke været nogen tis/bæ på gulvet, når vi har været væk og Bob er meget mere afslappet(dette på under en uge).

Idag satte jeg mig så ud med begge hunde(min datter er ikke hjemme idag) i vores lille aflukkede "have"..lige op ad en legeplads hvor der var masser af børn der legede...og Bob begyndte straks sin gø-koncert...ved hjælp af en hulens masse nej'er og godbider endte det med at han kunne sidde helt stille og bare kigge/lytte uden at sige en lyd...også selvom nogle af børnede begyndte at løbe rundt ikke særlig langt væk fra os...mormor er stoooolt af sin lille Bobbe-mand ;-P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Succes...yay !!
Kommentér på:
Succes...yay !!

Annonce