Succes...yay !! {{forumTopicSubject}}
Ovenpå at have hovedbrud med min veninde og hendes nye hund har jeg så idag haft total succes med min datters hund....
Hendes chi Bob på snart 1 år, som hun har haft i et par mdr., er ret usikker på sig selv...tisser og prutter på gulvet, hvis vi går fra ham og, hvis han forskrækkes det mindste smækker han sig på ryggen og tisser på sig selv.
Derudover gør han af ALLE lyde, når han er udenfor(pænt pinligt).
Hun har fået en lidt ældre 2½ år gammel chi-dreng, der er roligheden selv...gør ikke, medmindre han mener, det er yderst nødvendigt og elsker børn, og man er jo simpelthen lykkens pamfilius, når man møder sådan nogle mini-mennesker.
Siden hun har fået ham hjem, har der 7-9-13 ikke været nogen tis/bæ på gulvet, når vi har været væk og Bob er meget mere afslappet(dette på under en uge).
Idag satte jeg mig så ud med begge hunde(min datter er ikke hjemme idag) i vores lille aflukkede "have"..lige op ad en legeplads hvor der var masser af børn der legede...og Bob begyndte straks sin gø-koncert...ved hjælp af en hulens masse nej'er og godbider endte det med at han kunne sidde helt stille og bare kigge/lytte uden at sige en lyd...også selvom nogle af børnede begyndte at løbe rundt ikke særlig langt væk fra os...mormor er stoooolt af sin lille Bobbe-mand ;-P
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.303
Bobbe-manden har dog bevistat han er modtagelig overfor træning...og det er fremskridt(også tusind tak til Tyson, hendes nye chi, for hans hjælp)
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 242
Det er bare dejligt når tingene går fremad!!
mar 2009
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 286
Min My er også en total gø-hals, og jeg øver og øver og øver.. Over et par måneder er vi gået fra at hun gøer af ALT (blade, sten og bare ingenting) til at hun nu kun gøer af andre hunde og mennesker der går lidt sjovt (gamle mennekser og børn)..
Det er lige præcis det med masser af "nej"'er og endnu flere godbidder
Det tager lang tid, men man bliver bare såååå stolt af dem
mar 2009
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 286
Succes...yay !!