Altså de hunde *GGGG* Altså de hunde *GGGG*
Nu har der lige været en anden tråd oppe hvor det går på om man elsker den ene hund mere end den anden...
Der er meget snak om de forskellige personligheder som hundene viser osv...
Efter jeg havde skrevet i den skulle jeg igang med projekt pote aftryk som skal bruges til en tush der skal laves i morgen..
Så først kommer Wille ind på værelset sammen med mig alene fordi der er skal være fred..
Op og ligge på ryggen, frem med saksen og der klippes mellem trædepoterne..
Det er bare suuuuuuuuuuuper hyggeligt synes han for man er jo tæt på moar *G*
Farve på, tryk på papir, overstået på 5min og kæmpe kys til moar mens hun vasker poten ren igen..
Så det Fadias tur.. Op og ligge på ryggen, hmm hvad skal du med den saks moar?
Den blir snuset til, og slikket lidt på.. Fint nok.. Der klippes..
Så kommer farven.. AAAAAAAAAAAAAAARRRRJJJJ moar det altså ikke min farve den der, MEGET skeptisk undersøges den så man nu har en lilla næse? *G*
Nå men farven kommer på, så skal der trykkes på papiret, jamen HEY tænker Fadia, det har jeg jo ikke undersøgt endnu så i løbet af et splitsekund får hun rykket poten til sig, og den ender på lagnet og jeg har nu poteaftryk på min seng?? *GG*
Det lykkes dog til sidst, men KÆFT hvor er hun bare meget mere besværlig den lille pestilens *G*
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 308 Hunde: 9 Emner: 2 Svar: 2.775
Og sødt med de poteaftryk. Jeg har også en mindetatovering til min Basse, det er dog ikke hans poteaftryk, men en tilfældig pote med vinger og R.I.P neden under.
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 740
så har i da rigtig hygget jer
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.807
SUPER fin tush du har dig
Jeg har længe gerne ville ha deres "aftryk" på mig, da de altid vil være specielle for mig, i form af første hund og første hvalp..
LH..
Ja for pokker.. Jeg endte næsten med mere farve på mig og min seng, end den smule hun havde på poten *GG*
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.754
Fadia's måde at gribe det an på, er fuldstændig som aica.. Haha
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 308 Hunde: 9 Emner: 2 Svar: 2.775
Og forstår dig godt, det vil for evigt være et specielt minde som du kan se på hver eneste dag og vil følge dig i graven.
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.807
Jamen for pokker altså.. Hvorfor skal de tæver altid være så meget mere på tværs *GG*
Altså de hunde *GGGG*