Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eukanuba wild nature
  • #1   28. apr 2011 Kender i evt. til Husse foder... er nemlig blevet anbefalet af min dyrlæge til at foder med laks og ris og det har Husse men har aldrig hørt om det før.

• #2   28. apr 2011 De har det i pantorama smiley

• #3   28. apr 2011 Hvorfor skal der være ris i?

Ellers er der Fish4Dogs med laks. Super godt foder uden en masse affald i.

• #4   28. apr 2011 Okay tak for det..

• #5   28. apr 2011 Ris er godt til fordøjelsen... Mine hunde optager ris rigtig godt hvilket vi blandet andet kan se ved at de kun laver stort 1 gang om dagen...

• #6   28. apr 2011 Okay....

Jeg har en allergihund, som ikke må få hverken korn eller ris, da han har lagermideallergi.

Og der er heldigvis kommet mange gode mærker indenfor hundefoder, hvor der bliver brugt frugt og grøntsager, istedet for korn og ris.

Hvis jeg nogensinde får en anden hund, vil jeg også undgå disse ting, da jeg ikke vil stå med en syg hund igen. Og der er jo heller ingen grund til, at betale i dyre domme for affald...

• #7   28. apr 2011 Det har du fuldstændig ret i... Vi startede med at fodre med billige mærker da vi ikke mente at vi havde råd til andet... men nu e r vi blevet anbefalet at fodre med ris så lige nu fodrer vi med lam og ris og det er vi super glad for men vores nye hund mangler omega 3 og 6 derfor vil vi skifte til noget med laks... Kommer aldrig til at fodrer med billigt foder igen er superglad for det med ris..

• #8   28. apr 2011 Hvad med bare at tilsætte noget lakseolie?

• #9   28. apr 2011 Hvis vi ikke kan finde en god erstatning i stedet for ris og lam så ender det også med at vi bare tilsætter lakseolie...

Jeg vil da lige prøve at kigge på Tholo's

Kommentér på:
Eukanuba wild nature

Annonce