691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvorfor? Forbuden frugt! Sofa kamp :) Hvorfor? Forbuden frugt! Sofa kamp :)

vi har to sofaer, en hvid og en blå, den blå er en rigtig flyder, den sidder vi normalt i begge to, og det er den Sofus må være i, den hvide er sart og den sidder vores gæster i, dejligt de kan få en plads uden hår og hund på skødet (er tanken bag)
Men hvordan kan det være Sofus gang på gang sniger siger over i den hvide?
Når han er alene ligger han der, der er sådan er varm plet og en rund fordybning smiley
Før da jeg lavede mad, lå han pænt og sov i den blå sofa, da jeg kiggede ind i stuen sådan ca et halvt minut senere, lå han lige pludselig i den hvide, tilsyneladende i den dybeste søvn smiley
Og så kigger han på en, med det der fuldkommen uskyldige og nuttede udtryk, så man hver gang tænker: Århh sku' vi bare lade ham ligge?!
Men hvorfor kan han ikke bare ligge i den blå?? smiley

God aften HG smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor? Forbuden frugt! Sofa kamp :)
  • #1   5. maj 2011 Det giver næsten sig selv, den blå er jo fyldt med hundehår og den hvide er fin ren og lækker smiley

Mine er begyndt at lægge sig på spisebordet med største selvfølgelighed! Det er det eneste sted i underetagen, der er sol om morgenen

• #2   5. maj 2011 Marianne: Nååårh ja, naturligvis, det da klart smiley
    Men vi er blevet stædige!
    Det da ellers en dejlig plads de har fundet sig smiley

• #3   5. maj 2011 Hvor er i onde :D. Ja, de hygger sig stoartet og ligner to små spørgsmålstegn, når jeg beder dem hoppe ned i skyggen. Det er lidt underligt, for bordet har stået det samme sted i to år og Disen har aldrig gjort det tidligere

• #4   5. maj 2011 Ja vi er mega onde, og han er jo kun 14 uger, så han ligger da bare sit hoved på skrå og gir' mig hvalpe øjnene!!!
    Det da en nyopdaget plads i solen smiley
    Tror de hunde hygger sig når vi ikke er hjemme smiley

• #5   5. maj 2011 Haha, ja det tror jeg også. Mine er så kun i soveværelset og gangen ovenpå når de er alene, men i dag kan jeg se, at et par gamaschebukser på mystisk vis har bevæget sig fra en stol og over i sengen mens jeg var på arbejde smiley

Kommentér på:
Hvorfor? Forbuden frugt! Sofa kamp :)

Annonce