{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Fastende til bug-undersøgelse? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ældre hund som skal undersøges mandag morgen hos dyrlægen, der skal bl.a. tjekkes for kræft knuder i bugen.
Jeg glemte at spørge dyrlægen om hunden skal være fastende til undersøgelsen for at han bedre kan mærke, og nu tager han selvfølgelig ikke sin tlf så jeg selv kan spørge ham.

Hunden er sandsynligvis syg og har tabt sig meget, derfor vil jeg helst ikke springe et måltid over, men altså... skal han være fastende eller ej?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fastende til bug-undersøgelse?
  • #1   7. maj 2011 kan hunden ikke bare få morgenmad når undersøgelsen er overstået ?
    Man kan jo godt udsætte fodringen lidt uden helt at springe over


  • #2   7. maj 2011 Jo det er selvfølgelig rigtigt nok, men jeg kommer til at spekulere på om han skal gå tom hele søndag aften også.
    Der bliver også taget blodprøve værdier, så hvis han ikke kan mærke noget, kan de evt sige noget om hundens tilstand. Er bare lidt pylret og nervøs - men udsætter så hans morgenmad nogle timer.


  • #3   7. maj 2011 Jeg ville vente med mad til undersøgelsen er overstået.

    Nu kender jeg ikke situationen, men hvis din frygt går på aflivning og du derfor helst ikke vil snyde hunden for lækkerier, så kan du jo for en sikkerheds skyld medmringe noget rigtigt lækkert til dyrelægen han kan få efter endt undersøgelse.

    Held og lykke. Håber dyrelægen ikke finder kræft.
    Knus


Kommentér på:
Fastende til bug-undersøgelse?

Annonce