Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ÆV :-(
  • #1   9. maj 2011 Hvorfor skal I det ??

Hvor mange har I ? smiley

• #2   9. maj 2011 Årh... jeg har netop gjort det samme. Hun bliver aflivet imorgen... Nøj hvor har jeg grædt meget idag...

• #3   9. maj 2011 Black, åh nej da smiley Hvem af dine er det og hvorfor hvis jeg må spørge ? Føler med dig, det er den værste beslutning ever smiley

• #4   9. maj 2011 Ozetta. Hun er næsten 14. Hun er gammel og har haft et langt og godt liv. Og vil hellere slutte nu mens hun stadig har værdighed... Hendes ben er ikke gode længere... Men det gør det bare ikke lettere... smiley

• #5   9. maj 2011 Det er en hård beslutning.

Jeg mistede min 5 årig hund sidste efterår en uge efter jeg var blevet opereret, og det var den hårdereste beslutning ever, men det var nødvendigt, men denne hund havde været min handicap hund da jeg kom ud for en scooter ulykke år tilbage
    Og savnet er der stadig og tårene kan stadig trille, men så tænker jeg, at det var det bedste for hende!

Knus og tanker til Jer! ..

• #6   9. maj 2011 Det er os en flot alder smiley Helt enig i din beslutning, de skal helst herfra med værdighed og mens de stadig har det nogenlunde godt. Men hvor jeg dog hader den beslutning smiley
    God rejse i morgen Ozetta, min himmelhund Mille tager imod dig deroppe.

• #7   9. maj 2011 Nu som medløber... tak - håber hun får det godt deroppe - nu tuder jeg sgu igen...

• #8   9. maj 2011 Det er altid hårdt at miste en man holder af, og så er det ligemeget om det er en person eller ens hund.
    Man får et specielt forhold mellem hund og ejer, og lige meget hvor gammel hunden er er det svært og hårdt,
    men man må altid tænke på det er for hundens bedste!

• #9   9. maj 2011 Hun skal nok få det godt deroppe, med tiden er jeg sikker på du kan se det helt sikkert var den rigtige beslutning og kan mindes hende med smil og glæde smiley

Forstår godt du er ked af det smiley

• #10   9. maj 2011 Ja, præcis. Man har så tætte bånd - hun er min første hund og har været ved min side hver dag i så mange år. Hun vil virkelig blive savnet...

• #11   9. maj 2011 Hun skal aflives herhjemme. Det har jeg det bedst med. Jeg siger farvel og tager på arbejde, og så er hendes "far" ved hende, og så er hun væk når jeg kommer hjem. Hun skal brændes og så får jeg hende i en urne som skal sættes ned i haven. Og så skal der plantes en smuk blomst så jeg kan minde hende hver gang jeg ser på den.

• #12   9. maj 2011 Lyder som en smuk afslutning, os at hun siger farvel i vante omgivelser. Vil tænke på jer i morgen, og krydse fingre for at alt går som det skal.

Kram herfra og en hundekiks til Ozetta.

• #13   9. maj 2011 Hvor er du sød. Tak smiley

• #15   9. maj 2011 Mathilde - det må godt nok have været hårdt.

• #17   9. maj 2011 smiley

• #18   9. maj 2011 Ja, jeg har godt nok også frygtet denne dag. 15år er godt nok også en flot alder!

• #20   9. maj 2011 Ja, man må focusere på alle de gode år man har haft med dem.

• #22   9. maj 2011 Rikke, Ja det er aldrig nemt, men desværre noget man risikere at skulle igennem når man vælger at have hund :o( håber dog I får tvivlen væk inden i gør det, så I ikke bebrejder jer selv det bagefter, for kunne man nu.... osv.

Mathilde, puha sikke en dag at gøre det på :o(

BB, det er jeg ked af at høre, men er sikker på din beslutning er den rette, du virker som så dejlig en person, og er ret sikker på du er en af de bedste hunde ejer! Håber jeres sidste timer sammen bliver rigtige gode.
    I morgen er hun ude af øje, men ikke af sind, det er jeg sikker på, er dog glad for du har de andre 2 skønne hunde, som kan hjælpe dig videre, for ja det er hårdt at skulle sige "på gensyn", selvom man kan se det er det bedste.
    Synes det lyder som en god plan I har lagt for i morgen. Du vil være i mine tanker.
    *VarmtKram* herfra mig

• #23   9. maj 2011 Tak Aino

• #25   9. maj 2011 Vi har 4 hunde, og vi skal af med vores Schæferhund fordi han er ved at være mærket af alderdom smiley Han er 12 år.

Han virker stadig glad, spiser sin mad, leger (dog ikke længere i så højt tempo) men jeg syns han virker som om han har det fint...

MEN han halter af og til når han rejser sig op, han har indenfor kort tid "tabt" bagbenene et par gange under leg, og udvist aggression overfor vores unghund, men jeg tænker stadig på om det er "nok" til at komme af med ham nu.

Jeg vil selvfølgelig ikke vente til han lider, men jeg vil heller ikke gøre det for tidlig... Så hvornår ved man at man træffer den rigtige beslutning smiley

Jeg vil jo helst give ham så længe som muligt, men det skal også være værdigt for ham at leve. Puha jeg syns balancen er svær at finde i sådan en situation.

Tak for jeres svar.

• #26   9. maj 2011 Hvis jeg må komme med et forslag, så få evt. en helbredsundersøgelse hos din dyrlæge, det koster selvfølgelig lidt, men så får du overblik over tingene og hvordan han har det og om der evt. er noget skjult (Tænker her kræft, indre organer osv.)

Jeg er modstander af dyrene lider, men jeg er os modstander af at man afliver dyr der ikke lider (Forstå mig ret :)), så det ville jeg gøre i dit tilfælde smiley

Selvfølgelig lyder det til at tiden måske snart er kommet (på grund af hans ben), men det her vil måske give dig en ro og at du vil tænke at det er ok at sige farvel da han måske er syg/har ondt.

Vil lige smutte forbi hans profil med en høj til en smuk dreng smiley

Kommentér på:
ÆV :-(

Annonce