{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.789 visninger | Oprettet:

Nu er jeg fandme tæske hamrende vred !!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været nede ved bestyrelsen hvor jeg bor ( de har åbent 2. mandag i måneden ) for at bede om en bænk med ryglæn , som de ældre damer i opgangen kan sidde på , når vi skal hygge/drikke kaffe i solskinnet.

Det var første gang jeg så dem ( har kun boet her et års tid ) og de var meget forstående overfor vores ønske og ville arbejde på sagen.

Stemningen virkede fin fin og så tænkte jeg .....
Nu spørger jeg dem skisme om , hvordan stemningen er i bebyggelsen omkring det at have 2 hunde. ( vi må ikke have listehunde og skal søge særlig tilladelse om hundehold )

Så sagde formanden ( som er en ældre dame , der har siddet på denne post i mange år )

Jeg citere :

- hvis du har to hunde skal de skydes !!!

Jeg svarere så :

- jeg har kun en hund

formanden ;

- så skal den skydes , det ligner ikke noget at have store hunde i de små lejligheder !!

jeg ;

- min hund vejer 6 kg og jeg bor i den største lejlighed i bebyggelsen ( 120 kvm ) på kvisten

Formanden :

- jamen den skal skydes , holdes i snor og der må ikke komme hundelort i bebyggelsen

jeg :

- du kan slet ikke finde noget høm høm efter Bertil , men han tisser alle steder og sådan er det bare.

Jeg ;

. nå men det med bænken er så ok ?? farvel

Og nu sidder jeg fandme og skummer af raseri , hvad fanden er det for en holdning at have til de beboer og deres hunde , som man jo ret beset kan forvente hun skal repræsentere ??

Jeg har så luftet det med Fru Nielsen og Kim og nu starter krigen i Bindeledet !!!!!!!!!!!

Vi vælter kællingen som formand !!

Nu går enten Kim eller jeg målrettet ind i bestyrelsesarbejdet ene og alene for at vælte hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er jeg fandme tæske hamrende vred !!!!!
  • #1   9. maj 2011 Kan godt forstå du er gal! Hvad fanden er det for en udmelding at komme med??

• #3   9. maj 2011 Private holdningen og personligheds fnidder har intet at gøre i en forening.
    Jeg ville nok også melde mig ind og få lidt nye boller på suppen.

• #4   9. maj 2011 hold da op, troede lort var noget man lukkede ud på toilettet. Hun er da for meget

• #5   9. maj 2011 Ja det kan da vist kun gå for langsomt med at vælte hende :-(((

• #6   9. maj 2011 Hep hep - jeg hepper på at i får væltet hende af pinden, hvad er da det for holdning at have? Hunden skal skydes? Måske var det hende der skulle skydes!

Jeg håber i får hende væltet af pinden. smiley

• #7   9. maj 2011 I øjeblikket er der en kæmpe udskiftning i bebyggelsen , da det primært har været beboet af ældre mennesker ( som har boet her måske 30-40 år ) , disse falder nu fra og børnefamilierne kommer til.

Mon ikke vi kan finde lidt medhold hos disse nye beboer , det skulle ane mig smiley

Jeg ved , at det er ikke mange år siden , at der var afstemning om hundehold som blev vedtaget smiley

Nye tider , nye skikke smiley

Ingen skal sige de vil skyde lille Bertil mus , så kommer hans mor efter dem smiley

• #8   9. maj 2011 Ej, hvad bilder hun sig ind. Det er sådan noget der kunne få mig til at reagere præcist som du gør!!

Hvis det er vedtaget i foreningen at det er ok at have hund, så har hun da at respektere det, uanset hendes holdning. Man kan da ikke stå og sige sådan, og da slet ikke som formand.

• #9   9. maj 2011 Hvad fanden er det for et latterligt kvindemenneske..

• #10   9. maj 2011 desværre , har jeg ingen steder jeg kan klage over hende , da hun jo er MIN repræsentant smiley ej heller til boligselskabet

så vejen rundt er ved næste beboermøde , at foreslå valg , stille op og så tage den derfra.

men uanset hvad , vil jeg ved næste beboer møde under evt. foreslå valg af hund nr. 2
    ( regner ikke med at vinde , men mere for at vise hende , at jeg giver ikke op , bare fordi hun siger nej )

• #12   9. maj 2011 Må nok ærligt indrømme, jeg tager "hatten af" for at du i det mindste forsøgte at snakke med hende..

Jeg, personligt, var eksploderet og brændt helt af, men har også problemer med temperamentet, hehe.. Så i sådanne situationer, kan jeg ikke helt styre mig selv.. Ikke altid smart smiley

• #13   9. maj 2011 Only God Can Judge Me .

Når nogen træder mig eller mine over tæerne , forbliver jeg rolig.

Men når jeg så kommer hjem , begynder min hjerne at arbejde og jeg lægger en plan hvor jeg helt følger spillereglerne i samfundet.

F.eks. på mit arbejde var der en tillidsmand som bestemt ikke var tillidsvækkende. Alle var bange for hende og turde ikke sige hende imod.
    Hun havde haft denne post i 10 år da jeg startede og da hun begyndte sit adfærd overfor mig , satte jeg mig for at vælte hende.

Som sagt som gjort !

Det tog et lille års tid , så var hun væltet og jeg var TR.
    Alle instanser var indblandet , FOA , direktionen , den lokale ledelse osv.

Hun valgte så at holde op et ½ år efter valget og jeg nedlagde mit TR-virke , så andre kunne komme til.

På intet tidspunkt kunne hverken FOA eller fællestillidsmanden ramme mig på , love / regler , mit adfærd , arbejde osv osv.

Sådan barbere man en ged der ikke makker ret i et demokratisk samfund som DK

Og nu er det så formandens tur til en omgang med paragrafer sammen med mig.

Nb. nå ja , så er der lige blevet peget på mig som MED-medlem på arbejdet , da de nu ved at jeg sætter mig grundigt ind i tingene:-)

Hvornår lærer jeg at holde næsen for mig selv smiley

• #14   9. maj 2011 Skydes og SÅ holdes i snor? :b

Sikke en kælling, lyder som bestyrelsen hos mig... :b

• #16   9. maj 2011 Det var da en forfærdelig holdning!

• #17   9. maj 2011 Bjerggeden AKA Bertil

Jeg tænker også, desværre først bagefter, ret uheldigt, smiler..

Er dog blevet bedre til, hvis temperamentet koger over, at undskylde mig og så ellers forlade lokalet/stedet og ud i frisk luft hvor jeg kan køle af..

Men super godt gået, den heks skal da bare væltes, har aldrig hørt noget lignende..

Spurgte også pænt i min boligforening om vi måtte sætte et hegn op i vores have, så hundene kunne rende løs uden at kunne komme ud af haven, NEJ, under ingen omstændigheder var svaret.. Hundene SKAL føres i snor, OGSÅ i haven..

Øh, jamen jeg betaler altså ligesom husleje, så må det sku da være min råderet?? Tjaa, any way, snakkede med varmemesteren som sagde at hvis dem der boede på over etagen ikke havde noget imod vi satte hegn op, så kunne vi bare det.. (vi bor i hus i 2 etager)

Så hegnet er kommet op og hundene nyder det i fulde drag smiley

• #18   9. maj 2011 go go go bertils mor :-))))

• #19   10. maj 2011 Hun er sgu da totalt brændt af hende soen. Én gang har en mand sagt at hvis min hund gjorde hans hund noget ville han skyde den. Jeg svarede at hvis han skød min hund skulle han ikke være et sekund i tvivl om at jeg ville skyde ham... Så blev der sgu ro af ham:)

• #21   10. maj 2011 Normalt kan man ikke vedtage noget under evt. Så vil du foreslå de to hunde, skal det nok på som et desideret punkt.
    Håber du få lov til endnu en hund og får væltet madammen.

• #22   10. maj 2011 undskyld OT! men bor du på bindeledet i bagsværd ?

• #23   10. maj 2011 Mikker & Claus F

jeps , det gør jeg smiley

hvorfor ?? gør du også eller vil du gerne bo der , eller kender du noget til stedet ??

• #24   10. maj 2011 jeg har boet der.

og vi havde 2 hunde smiley

• #25   10. maj 2011 hvad skete der så ??

blev i smidt ud eller hvad ?

og var der ballade over det ??

• #26   10. maj 2011 næææh ? det er det der undre mig!

ingen sagde nogensinde noget, ikk engang den blå mand som jeg kladte ham. og vi boede i de små lejligheder. men vi boede der kun hver ½ årligt.. og det var 1 schæfer og en blandnings hund.

• #27   10. maj 2011 okay

men mig og Bertil lægger alle mærke til , så jeg kan nok ikke undgå at blive bemærket hvis jeg lige pludselig kommer spadserende med to vovser smiley

• #28   10. maj 2011 ja men vi snakkede også med alle dernede.

rigtig rare folk. men der var ingen der brokkede sig eller sagde noget ! ? og folk kunne godt lide vores hunde.

• #29   10. maj 2011 hvorfor flyttede i ?? hvis jeg må spørge

jeg syntes at der er virkelig rart at bo , specielt når nu det er så tæt på søen

• #30   10. maj 2011 jeg synes også det er et rigtig lækkert sted, tæt på sø og skov, og ligeså tæt på transport og indkøb.

jamen det er længe siden, i 2004, jeg boede der med min mor og hendes mand og så med hundene. så der var ikk nok plads til os.

• #31   10. maj 2011 nå nej det kan jeg godt se

lejlighederne er temmelig små i det , heldigvis bor jeg i en af de store lejligheder i toppen for enden af huset , så vi har plads nok min mand og jeg.

der er en gevaldig udskiftning lige nu , alle de gamle falder fra og nye kommer til , men det er alligevel ikke de store børnefamilier der kommer , det er snarer enlige mødre med et eller to børn. Netop pga. størrelsen på lejlighederne.

må du have to hunde der hvor du bor nu ?? og hvor er det henne ??

• #32   10. maj 2011 ja nu er det jo så to andre hunde. men ja vi må gerne have to husdyr der hvor vi er flyttet hen nu. det er nede omkring herlev hospital. med en lille have.

• #33   10. maj 2011 ohhh

der er lige så dejligt , kender godt området , har kørt der i hjemmeplejen for en del år siden

Kommentér på:
Nu er jeg fandme tæske hamrende vred !!!!!

Annonce