{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Skal snart hente Baloo ved dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Skal snart hente Baloo ved dyrlægen. Han har fået fjernet 2 ufarlige knuder. Han er jo en gammel dreng, så jeg skal passe godt på ham.

Gik fra ham, da den første knude var fjernet. Kunne ikke nå at blive under hele operationen, da jeg havde en anden aftale. Kan sagtens tåle at være med under operationen. Det er jo for hans skyld jeg gør det for ham. Har en fantastisk god dyrlæge, og det fede er at jeg kan vælge at være med under operationen. Det har jeg prøvet før med Bianca, og så længe det ikke er værre end at fjerne en knude i huden, så kan jeg sagtens klare det.

Jeg glæder mig til at hente ham, og se hvordan han har det. Men jeg ved at han er i gode hænder.

Update følger senere, er nok først hjemme med ham igen ved halv fem tiden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal snart hente Baloo ved dyrlægen
  • #1   10. maj 2011 Aj du må altså ikke kalde ham gammel.. Han er jo kun 8..

    Luna er ihvertfald ikke gammel og hun er jo samme alder smiley

    Men han har det sikkert helt fint smiley


  • #2   10. maj 2011 Rigtig god bedring med ham Gitte, gi ham et kram herfra...

  • #3   10. maj 2011 Jeanette, jeg ved det godt. Han er slet ikke gammel. Men han er ældste mand her i huset. Hans morfar blev 17 og 10 mdr. Vi har haft en lab der blev 14 år, så der er slet intet belæg for at kalde ham gammel. Det eneste jeg er ked af er at han har mistet den brune farve i hovedet. Det er blevet gråt, lidt øv.

    Det skal jeg gøre Anne Mette. Han får millionvis af krammer når han er kommet hjem.


  • #4   10. maj 2011 Det er godt Gitte.

  • #5   10. maj 2011 Ja Luna har også fået gråt skæg.. det kommer jo desværre med tiden smiley

  • #6   10. maj 2011 Nu er Baloo hjemme igen. Syet og gul af jod, og med skærm. Det er det værste, for så kan han ikke selv komme ud af hundelemmen. De næste dage står iden på smertestillende og antibiotika. Om 10 dage skal stingene fjernes.

    Udover det fik han renset tænder (for første gang i sit liv i bedøvelse) og ordnet analkirtler.

    Han er lidt stresset, men det handler bare om at han lige falder ned, så skal alt nok blive godt igen.

    Ruineret blev jeg så heller ikke denne gang. Er det ikke utroligt, at have en dyrlæge som gør det så godt, og at man ikke bliver flået. Alt inkl. 2350 kr. Så der er lige en regning der skal omkring sygeforsikringen.

    Godt gået Baloo, du er snart klar igen. Ingen udstillinger før WDS i Paris i juli, så der er tid nok til at blive den flotte fyr, der i søndags fik Excellent med CK på udstillingen i Hillerød i Veteranklassen.


  • #7   10. maj 2011 God bedring til ham. (: Min walter, fik også fjernet en sidste år. (:
    Han var helt oppe at køre da vi hentede ham, og den skærm var abre så træls )-:
    Han er jo gravhund, så han kunne slet ikke gå pga. af den store skærm )-: Min mor måtte blive hjemme første dag fordi han havde det så skidt ): - og jeg ahr ikke tal på hvor mange timer jeg ahr ligget vågen om natten fordi vapperen ikke kunne falde i søvn ): Men han klarede det ellers flot, og er rigtig frisk nu (:
    - God bedring d:


  • #8   10. maj 2011 Tak alle sammen. Vi har besluttet at give ham et dækken på i stedet for skærmen. Vi skal så lige have fundet ud af at klippe en "strømpe eller en trøje" til et rør, som vi kan give ham på i stedet for et dækken. Skrærmen er han godt nok ked af.

  • #9   10. maj 2011 Ja eller en babybodystocking, så li klippe hul til tisseren og rumpen...

  • #10   11. maj 2011 Anne Mette, sådan en er jeg jo ikke indehaver af. Men jeg ofrede ærmet på en oldgammel sweatshirt. Det fungerer fint, for han kan besørge frit.

  • #11   11. maj 2011 Gitte: nej men den kan købes, de koster ik så meget... Bilka ha dem som tider til 15 kr... Men det andet er da også fint, jeg lavede dækken til Eddie af et gammel leggins ben. Altså leggins af bomuld, til de lidt kolde tider og når det var meget koldt fik han et alm dækken på.

Kommentér på:
Skal snart hente Baloo ved dyrlægen

Annonce