807 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Udstilling i DDH - Spørgsmål Udstilling i DDH - Spørgsmål

Hej smiley

jeg er helt ny inde i alt det med udstillinger og skal prøve min første udstilling den 15 maj i Ejstrupholm. Jeg kommer med en pomeranian og skal derfor lige høre om man må ha lov til at klippe poter uden at det vil tælle ned? Jeg snakker om både mellem trædepoterne og oven på poterne. Jeg er vant til at klippe dem lidt til når det bliver noget langt men har ikke gjort det noget tid fordi jeg har været itvivl om hvad dommerne ville sige til det.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskine viser fejlkode H 01 900 kr.
  • overpudsning af rå murstensvæg i stue 6.550 kr.
  • I vores hus på Rendsagervej 38 er hovedhanen, der styrer vandtilførslen, utæt og kan ikke lukke ordentligt, så den skal udskiftes. Hanen er placeret før vandmåleren. 850 kr.
  • Samling af Ikea PAX skab 1.600 kr.
  • Hej, Jeg skal have afmonteret én ledning inde i en almindelig grå samleboks/forgreningsdåse på væggen. Den ledning går op til et gitter, som skal pilles ned – derfor skal ledningen fjernes derinde i boksen. Det skal gøres korrekt og lovligt. Jeg tilbyder ca. 350 kr. for opgaven inkl. udkørsel. Hvis det passer dig, kan du evt. sende en dato/tidspunkt du kan komme. 400 kr.
  • Havemand til lille have og ukrudt 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling i DDH - Spørgsmål
  • #2   11. maj 2011 Hej Cecilia

Det nærmest vælter ind med hjælp fra DDH-folk!!!

Men hvis det have været i DKK, så vil jeg sige, at du skal klippe så trædepuderne er helt fri. De går selvfølglig bedre med "rene" poter.
    Og så ville jeg være meget forsigtig med at klippe over poterne. De skal kun rettes til så der er en pæn form.
    Er dog lidt forsigtig med denne del, da jeg ikke kender Pomsernes udstillingslook.

• #4   11. maj 2011 Tak for jeres svar smiley måske jeg vælger at ringe til dem for at være på den sikre side. men i vil nok mene at man kan klippe mellem tædepoterne?

er der slet ingen i DDH der har pomser?

• #5   11. maj 2011 Klip dem bare mellem trædepuderne. Men lad være at klippe oven på poterne så tæt på en udstilling, hvis nu du kommer til at klippe forkert smiley

• #6   11. maj 2011 Mamalouie ; nej det er rigtigt smiley

Kommentér på:
Udstilling i DDH - Spørgsmål

Annonce