2.239 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hundeinternat hundeinternat

Bryder mig ikke om ordet, men det er jo det det hedder..

Efter at have set "last chance highway" igår, med tåre i øjnene, så har ideerne poppet op i mig..

så nu vil jeg høre om der er nogen af jer der ved hvad det kræver for at få økonomien til at køre for sådan et "hundehjem" ?

Jeg ved at der skal massere af sponsore til, men hvordan med dyrlægeregninger f.eks.?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeinternat
  • #1   11. maj 2011 Hmm.. Jeg bliver nemlig så ked af det når jeg ser hvor mange der gerne vil af med deres hund og måske i sidste ende bare vælger at aflevere den til et sted hvor man ikke ved hvordan de har det..
    Et hundehjem gør jo lidt mere for at sikre sig at det er det rigtige hjem for hunden!

Når jeg gang på gang ser så mange hunde sat til salg, så tænker jeg bare at der må være behov for det..

• #3   11. maj 2011 Det er jo ting der sagtens kan lade sig gøre..

Det der var mest interessant for mig hvordan man med sponsorater osv. kunne få det til at køre rundt

• #4   11. maj 2011 Det nemmeste ville nok være et samarbejde med én af de foreninger, der i forvejen har hele det økonomiske bagland i orden - fx- Dyrenes Beskyttelse? Hvis de ikke har et internat i dit lokalområde, kunne der måske være mulighed for at oprette ét i samarbejde med dem?

• #5   11. maj 2011 nårh ja.. ej det var sku da en fed ide..
    Jeg bor lidt udenfor næstved, ude på landet, hvor der er masser af muligheder..

Det tætteste er slagelse eller lolland/falster.. og der er altså alligevel en god bid vej til begge steder..

• #6   11. maj 2011 Så kunne en kontakt til dem, da være et skridt i den rigtige retning smiley

• #7   11. maj 2011 ja! Bestemt!
    årh hvor fedt! ej tak for den fede ide..

Nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer xD

• #8   11. maj 2011 Deres internater kører i vid udstrækning på baggrund af frivilligt arbejde. Så hvis du på forhånd kunne finde andre i dit lokalområde, der brænder for "sagen", så tror jeg det vil kunne hjælpe dig.

• #9   11. maj 2011 der er kanon mange hundemennesker herude på landet, som også har taget imod ældre hunde ved jeg.. så tror bestemt at man kunne finde en masse som ville hjælpe..

Ellers kunne man sikkert finde en masse søde mennesker herinde som også ville hjælpe smiley

• #10   11. maj 2011 Mit råd å blive og give en hånd på et af de internater der allerede er.
    Man er meget bundet ved som privat person og starte internat op. Det kan kun lade sig gøre ved og have en indtægt fra andet arbejde, eller være godt gift. Ti hi.
    Vedr og søge foreks fonde, bliver det også sværede og sværede og få penge ud af dem.
    Du kan jo også forhører dig ved foreks DB om de mangler internat i dit område. Men du skal være forberedt på de forlanger du selv laver foreks bokse mm. og selv sørger for tilladelse til og drive pension/internat.

Kommentér på:
hundeinternat

Annonce