{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.552 visninger | Oprettet:

Billig aktivering til hunde i alle størrelser :D {{forumTopicSubject}}

Hej Folksens.

Der er garanteret mange andre der også har fået samme ide, men nu tænkte jeg at jeg lige ville nævne det.
Så til alle jer der har hunde der gerne vil have nogle spiselige aktiviteter, men samtidig også lider lidt under finanskrisen -læs videre.

Det er samme princip som en kong (hvor man jo både kan købe stuffin eller bruge leverpostej) "problemet" med en kong er bare at de jo er rimelig dyre, så derved kan man ikke lave særlig mange aktiveringsguffer pr. gang og så bliver leverpostej/dåsemad jo hurtigt for gammelt.

Hvis du har en hund der godt kan tåle leverpostej (min bliver for tyk) Kan du sagtens bruge dette.

Ellers skal du bruge:
1 pakke klove - ca. 10 stk. (Kan købes i de fleste butikker der forhandler dyreartikler)
1 dåse dåsemad til hund. (ca. 500 gram) koster ca. 15 kroner.

Så tager du klovene, og bruger en spiseske til at putte dåsemaden ned i. Derefter putter du dem i en frysepose og putter dem i fryseren. Så tager du en direkte fra fryseren når du synes din hund skal aktiveres smiley Så er der aktivering til 10 gange for ganske få kroner.

Klovene kan sagtens genbruges op til flere gange:D Er bare jævnt billigere at bruge, end at købe 10 stk. kong smiley

Håber der er nogle der kan bruge det. Min elsker det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig aktivering til hunde i alle størrelser :D
  • #1   11. maj 2011 lyder til at være en god ide

• #2   11. maj 2011 Men en kong kan jo genbruges? Og hvorfor putte leverpostej eller elendigt dåsemad i når man kan opbløde hundens tørfoder? Jeg kan sagtens se ideen med klove, men lad være med at fylde dem med alt muligt som ikke giver en skid til hunden.

smiley

• #3   11. maj 2011 Lyder smart, men desværre kan Bensons mave ikke holde til klove. smiley
    Så jeg bruger min kong forsat smiley

• #4   11. maj 2011 Heh, mine spiser nu oss klovene, så her kan det ikke bruges smiley

• #5   11. maj 2011 Sofus gider slet ikke sin kong, men vi bruger marvben med fyld og i fryseren smiley Han får altid et når han skal være alene, så har han slet ikke tid til os!
    Tror da jeg vil prøve de kloge der smiley vi bruger også dåsemad, det indeholder næsten kun vand og feder næsten ikke, ellers torskerogn evt blandet med lidt tør kost eller a38 smiley

• #7   12. maj 2011 A&D - Enzo SBT -:
    Nu er der jo nogen hunde der ikke gider at æde sin mad selvom den er opløst. Min har fundet ud af at det er det samme som hun ellers får, så ad-bad, det gider hun ikke. :o)
    MEN: Opløs det evt med lidt tun eller små stykker pølse. Så er det spændene igen. Jeg bruger nu osse leverposteg, så det ikke altid er det samme(og så kan hun godt bruge lidt sul...

Theresia N:
    Smart ide, desværre tror jeg osse at min vil spise kloven, men det kommer jo an på en prøve! :o) Elsker når folk kommer med gode, sjove og billige aktiverings-metoder!! Fortsæt endelig med det!!...

• #8   12. maj 2011 Cecilia: Så fodre man jo nok med det forkerte.

• #9   12. maj 2011 Jeg har prøvet forskelligt fodder. Men hun spiser generelt ik rigtig noget. Det jeg fodre med nu Royal Canin (som osse er det bedste for hendes mave, af hvad jeg har prøvet) er det hun helst vil ha. Ikke engang da jeg kom fiskeolie over (jo det gik fint de første dage). Men hun har det på samme måde med guffer. Så det er bare med at være lidt opfindsom ;o)

• #11   13. maj 2011 Ja men mon ikke man altid kan finde et foder de gerne vil spise.

• #12   13. maj 2011 A&D - Enzo SBT -

Det kan jeg sagtens, alt det jeg ikke har kan hun li. :oD Når hun så har spist nogle kg kan jeg skifte igen. Så tror bare at jeg bliver ved med (som Palle P skriver) hun må spise når hun er sulten...

• #13   14. maj 2011 Javel ja.. smiley

• #14   14. maj 2011 Jeg plejer at fylde Kongen med tørfoder, og så hælde lidt yoghurt eller andet flydende mejeri over, og i frysepose og i fryseren. Kommer også en smule hvidløg i.

Så har hun et helt måltid, det kan fryses, og jeg skal ikke stå og bakse med at opbløde tørfoder.

jeg kommer også tid tun, torskerogn, eller makrel i sammen med tørfoderet. Nogle gange bruger jeg også lidt leverpostej sammen med..

Og så synes jeg i øvrigt at to Kong (som er det jeg har) er en super-god investering! Selvom jeg har en destruktiv amstaff, holder de virkelig godt.. Hun blir snart tre, og har endnu ikke ødelagt dem!.. Den ene har hun tygget lidt i kanten på, men den virker fint..

• #16   15. maj 2011 Palle P:
    Det er osse det jeg tænker (takker for støtten). Jeg har jo prøvet at finde noget hun kan li (selvfølgelig har jeg det) Men nej, man kan jo ikke blive ved med at finde nyt.

En hård hund hi-hi! ja man kan godt blive lidt trist når hun ikke spiser. Men så lige pludselig så hapser hun det hun har i skålen og så er man glad igen. :o)
    Og har prøvet div. aktiveringsbolde og smide det ud på græsset (hvis nu det var hendes skål hun var "bange" for) men nej. Ikke engang når jeg fodre hende med hånd, én mad af gangen (der ryger måske 10 ned). Så hun er nok ikke bare sulten..

Kommentér på:
Billig aktivering til hunde i alle størrelser :D

Annonce