1.138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

F1 Labrador Retriver? F1 Labrador Retriver?

Hej, sad og tænkte om HVORFOR er det folk de opretter deres tavleløse Lab Retrivere og skriver dem som F1 Labs?
Er det almen uvidenhed eller er det fordi det er sejt? eller hvad er det for?

vil gerne høres jeres forklaring på dette ;D

Fortsat go aften

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F1 Labrador Retriver?
  • #1   11. maj 2011 Uvidenhed er mit bedste bud. Den almene opfattelse er jo at F1 = en mindre, spinklere og mere aktiv udgave af labben.

Jeg tror såmænd ikke det er noget nogn gør for at "snyde", være seje eller noget som helst i den dur. Hundene er jo som oftest købt som værende F1'er, af nogen avlere som heller ikke ved bedre.

• #2   11. maj 2011 Fordi folk tror at alle tænkelige fesne udseende labrador blandinger hedder F1

• #3   11. maj 2011 Uvidenhed og så nok også fordi det lyder lidt fancy

• #4   11. maj 2011 JAA ?? uvidenhed . Vores Nila er en god blanding . Blev stoppede af en dame som sagde , nåå en sød F1 eller er det en M3 ?? Aner ikke hvad en M3 er .. Og Nila er halv schæfer , og meget slank , kun kvart lab.. Men ja anderledes lign. lab look , så tror flere det er en F1 . Min svigerindes bror har lab F1 til jagt , jeg kan ikke se forskel , men de har ihvertfald masser energi ..

• #5   11. maj 2011 Hehe, min eks mener stadig at Zita er formel 1, omend jeg har prøvet at forklare ham at det er hun ikke.. De der mænd altså, de vil bare ik høre efter;)

• #6   12. maj 2011 Jeg vil også gætte på at det er uvidenhed. Det var det ihvert fald da jeg havde en lab (uden tavle) og havde fået afvide hos opdrætter at det var en F1. Jeg anede på det tidspunkt ikke en klap om "ægte" F1

Kommentér på:
F1 Labrador Retriver?

Annonce