{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til Jer med flere hunde/kødben
  • #1   12. maj 2011 Vi har 2 dreng på et år.
    vi har endnu ikke oplevet problemer...
    Vi er altid sammen med dem når de får ben, HVIS nu der skulle ske noget.. men de ligger sig i hver sin ende af haven eller stuen. Rasmus er hurtigere end Balder så han får som regel et der er lidt større end Balder


  • #2   12. maj 2011 Da vi havde 2 hunde blev de lukket hver for sig når de fik noget der tager længere tid at spise... som feks ben

  • #4   12. maj 2011 de får dem bare samlet og må grave dem ned og¨gøre hvad dem hvad de vil - jeg tager dem ikke fra dem.

    det er der aldrig nogen problemer i.


  • #5   12. maj 2011 Den lille får sit ben indenfor, de to store er sammen udenfor. Jeg tager resterne når de er færdig så de ikke bliver fristet til at slås om det.

  • #6   12. maj 2011 Vi har to hunde - vi fodre med råt, så det er jævntlig vores får ben og lignende.
    De sætter sig pænt ved siden af hinanden, når de så har fået hver deres, går de hen hvor de hver især vil og spiser.
    De enste rester, som er tilbage er det af benet, som de ikke kan spise. Det kan sagtens blive liggende, men skal de være alene hjemme, så tager jeg det fra dem.
    De får enten i haven eller på hver deres håndklæde i stuen.


  • #7   12. maj 2011 Her foregår det helt på samme måde som hos mb : )

  • #8   12. maj 2011 Mine får dem på samme måde som MB..
    Rester kan også sagtens ligger her uden problemer, for når Wictor ikke gider sit mere går han fra det og så ved Fadia at det er okay at tage det smiley


  • #9   12. maj 2011 Det har taget nogen træning før reiki go Gaia har kunnet spise ben og den slags i samme rum -mest pga Reiki. Han "stjæler" med arme og ben når det kommer til den slags, og han blev noget muggen når Gaia gerne ville beholde/have sit ben.

    Nu er det sådan at Gaia tøffer over i et hjørne med hendes ben, og Reiki spiser sit i nærheden af mig.
    Han er som regel først færdig, og så har jeg en kiks eller andet godt til ham, som belønning for at komme til mig fremfor at genere Gaia.
    Han er osse blevet rigtig dygtig til at respektere når Gaia siger fra (brummer lidt eller stirrer på ham) hvis han piller ved hendes ben.

    De kan sagtens have ben i samme rum, men jeg fjerne dem dog når de er alene -der har ikke været noget, men hellere være på den sikre side, når nu han tidl havde lidt problemer med at dele.

    Klove og andet af de slags, kan de dog sagtens have sammen, osse når de er alene


  • #10   12. maj 2011 Er der fremmede hunde deler jeg dog altid hundene op -jeg forventer ikke at mine kan dele ben og andre godter med fremmede og det er ikke noget jeg mener behøver afprøves.

  • #11   12. maj 2011 Da jeg havde 2 og de fik rå ben lå de på samme tæppe i stuen og tyggede og engang imellem byttede de lige ben og gnavede videre -)) Så ingen problemer her.

  • #12   12. maj 2011 Michelle..
    Der er jeg helt enig.. Fremmede hunde forventer jeg på INGEN måde at mine hunde er ok med er i nærheden af deres ben..

    Så ben hygges der med når vi kun er os selv smiley


  • #13   12. maj 2011 nu får mine ikke rå ben men tit røget ben og så videre mine 4 vovser kan sagtens ligge ude med det uden at komme op at slås.. De hygger sig med hver deres ben og ligger nogle gange helt op af hinanden... sådan foregår det uanset om de får marvben med fyld, tyggeben, røget ben, Gnawlers eller hvad jeg nu har og de har aldrig været uvenner over det

  • #14   13. maj 2011 vores kan spise alt ved siden af hinanden når det foregår i deres skåle, men med ben uden for skålene bliver di adskilt ellers farer de bogstavelig talt i hoved på hinanden,
    Og det er Den "lilles" skyld hun vil ikke dele så hun opildner den store, der ellers før i tiden godt ville dele.


Kommentér på:
Til Jer med flere hunde/kødben

Annonce