{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.456 visninger | Oprettet:

Taste of the wild?? {{forumTopicSubject}}

Hej (-:
Tror vi er kommet frem til at udskifte vores RC foder, med 'Taste of the wild' foderet..
Nogle som har hørt/erfaringer nogle/med gode såvel som dårlige sider omkring det? Nogle som fodrer med det? Hvis ja, hvilken en af varitionerne? Bare kom med alt i ved om det smiley
På forhånd tak!
Laura

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taste of the wild??
  • #1   14. maj 2011 Variationerne**

• #2   14. maj 2011 Jeg bruger det og er godt tilfreds. Jeg har prøvet High Praire og Wetlands en gang da der var udsolgt af den anden. Syntes High Praire er bedst

• #3   14. maj 2011 Jeg bruger alle 3 varianter,,og er meget tilfreds
    Hundene spiser det men er ikke elle vidle med det ,,så jeg køber også wolfsblut og variere lidt så går det lidt bedre
    Men de er i flot stand og flotte pelse af det

• #4   14. maj 2011 Hmm, undrer mig lidt over at mange af jer skriver at hundene ikke er så vilde med det.. smiley Havde jeg da bestemt troet, når der vidst er 80% kød i.. smiley
    Lars: Tak for svar (:
    Jeanette: Så du ville umiddelbart anbefale Wolfsblut? Har nemlig også haft den oppe at vende..
    Beanmor: Eeej, lige sådan et svar jeg havde lyst til *GG* (-: Mynte er nemlig også for tynd, så det lyder super at din har taget lidt på af det smiley

Lyder også fint med de forskellige variationer, tror da også vi vil prøve dem alle hvis det bliver det så (-:

• #9   14. maj 2011 catrine,,tror vi har fanget det:-))

• #10   14. maj 2011 Mine er glade for det og trives indtil videre godt på det (har fået det i 3 uger eller deromkring).
    Lige nu får de den med fisk -hvad de siger til de andre varianter ved jeg jo så ikke.

Gaia holder indtil videre fint vægten, hvilket ellers nogen gange kan være et problem.

• #11   14. maj 2011 Hvor har du set der er 80 procent kød i? Hvad jeg har set er der i den med bison knap 50 procent kød i og den med fisk er der sølle 25 procent fisk i, hvis jeg ellers har googlet korrekt.
    Hvis du gerne vil have et foder med meget kød ville jeg hellere bruge Orijen

• #12   14. maj 2011 Tina -men der er protein%'en bare voldsomt høj.

• #13   14. maj 2011 Ja proteinindholdet vil være højere når der er 3 gang så meget fisk i, personlig ville jeg hellere købe Orijen og så selv drøje det op med kartofler hvis mine hunde ikke fungerede med så mange proteiner, 40 procent af tast of wild består af kartofler.

• #14   14. maj 2011 Tina -nu er kød jo ikke = en høj protein%. Sådan generelt er der kun omkring 18% protein i kød, så mere kød forklarer jo ikke den høje protein%

For meget protein kan være hårdt for nyrerne, og er derudover ikke specielt effektivt som energi-kilde.

Nu skal det ikke opfattes som om jeg er voldsomt imod Orijen -det er bare noget jeg ville være varsom med, hvis jeg overvejede at bruge det.

• #15   14. maj 2011 Og det må ikke opfattes som om jeg specielt er vild med Orijen, bruger det ikke selv, mine hunde trives udmærket på nogen af de produkter der er korn i smiley
    Det var lige så meget til ts som selv skriver at hun tror der er 80 procent kød i, det er nemlig ikke alle sider med wild of taste der skilter med ingredienserne

• #16   14. maj 2011 Proteinindholdet i forskellige fiskearter ligger ret konstant på 15-20 g pr. 100 g fisk. Så det er nok én af forklaringerne på et højere protein indhold i orijen med fisk, om det også skyldes noget andet er jeg ikke matematisk nok til at regne ud

• #17   14. maj 2011 vi bruger TOTW med Bison og er glade for det. Hundene spiser det gerne.

• #19   14. maj 2011 tina -men 15-20g pr 100g fisk, bliver jo stadig kun til 15-20% ;o)

• #20   14. maj 2011 Tror bare jeg burde gå i seng smiley
    Alt det med foder er en jungle, jeg har valgt efter hvad mine hunde trives på, tror man skal være kemiker for at gennemskue foderjunglen, selv min mor som er foderstoflaborent kan ikke hjælpe, for der kræves også indgående kendskab til hundes fordøjelse

• #21   14. maj 2011 Tina -ja det kan være svært at finde rundt i alt det foderhalløj. Jeg selv er ikke ekspert og agter heller ikke at blive det, så jeg gør som du, og kigger bare på hvordan hunden trives på det den får.

Dog bliver der self skelet til indholdet blandt de fodermærker jeg tilbyder dem.

• #24   15. maj 2011 Cathrine og Michelle: Lyder godt (-:
    Anitta: Underlig opførsel.. smiley
    Tina: Har vidst læst lidt for hurtigt (-;
    HR og Krumme: Lyder klart som om Bison er det bedste smiley

Tjaah, vil nødigt spørge dumt, men kommer nok til det.. Hvad er så 'farligt' ved protein??

• #26   15. maj 2011 Anitta: Ok.. Jamen så må jeg lige holde øje med det (-: Måske var det salt, de manglede? Da dyr/(heste) primært slikker mennesker pga. at vi smager af salt i huden..

• #27   15. maj 2011 Okay, jamen tror vi må prøve det (-;

Kommentér på:
Taste of the wild??

Annonce