{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Uha...løse hunde... {{forumTopicSubject}}

På vores gåtur i morges mødte vi en lille, men bredskuldret Fransk bulldog...en lille fyr på 2 år.
Da ejeren og den lille franskmand fik øje på mig og Eisa, stivnede de begge... Og forståeligt nok.... De viste sig nemlig at de i går var ude for at, et udskud af en hundeejer havde sin store ,velkendt aggressive, Dobermann gående løs.... Og ja, den fór lige fluks på den lille bulldog, som var i snor, og havde et solidt greb om dens hals... Den lille hunds ejer måtte skille dem ad og løfte sin hund op i armene.. Der var absolut ingen hjælp...eller forståelse / anger fra den anden hundelufter...
Heldigvis ville Eisa gerne lege fredeligt med den lille franskmand, som trods alt fik en god oplevelse med en stor hund smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uha...løse hunde...
  • #2   14. maj 2011 Fandmedårlig stil og det skaber da også et skidt ry om dobberman.

Jeg var ude og gå nu her med min franske bullerbasse da der kommer en løs hund løbende og damen råber bare rolig han gør ik noget.
    Jeg fortæller så at det ikke er smart at have sin hund løbende løs og slet ik når den farer gøende over. Og hvad siger ejeren...jamen han logrer med halen. (i min verden er en hund som logrer og gør samtidigt en forvirret utilregnelig hund)....

Kommentér på:
Uha...løse hunde...

Annonce