{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Am Akita Prutter og bøvser:) {{forumTopicSubject}}

min american akita har faktisk siden jeg fik hende hjem slået prutter med lyd på og bøvser også smiley

havde så skiftet foder til RC og synes det havde hjulpet da det ikke har været hver dag her de sidste par måneder..

igår da vi så gik i seng (hun sover i soveværelset) lagde jeg og læste og hun stod ved senge kanten pludselig slog hun den grummeste bøvs lige i hovedet på mig smiley hun så nærmest ud som om hun grinte og vente så rundt og gik... hun kom så tilbage efter et par minutter denne gang slog hun lige 3-4 prutter med lyd mens hun logrede med halen

gør jeres hunde også det?

og kan man gøre noget ved det? Tænker andet foder eller noget i den stil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Am Akita Prutter og bøvser:)
  • #1   17. maj 2011 Måske kan det også ligge til forskellige racer? Men selvfølgelig kan det også have med foderet at gøre. Sluger hun ellers sin mad? Jeg forestiller mig at det fungerer som hos mennesker, at hvis de får slugt en masse luft, skal det også ud igen

    Mine kan godt fimse uden lyd men MED lugt! Men så er der som regel også noget galt med afføringen. Af og til bøvser de lige når de har spist, men det er faktisk sjældent.


  • #3   17. maj 2011 altså hun spiser hurtigt men tykker sin mad men det har hun altid gjord så det undre mig det har været væk i en længere periode og pludselig begynder hun igen...

    Jeg har ikke hørt det skulle ligge til racen men derfor kan det jo godt være det gør det. Det er jo nok ikke lige det der står i race beskrivelserne smiley


  • #4   17. maj 2011 da jeg lige fik hende var det hver aften når vi gik i seng hun stiller lige forpoterne op på senge kanten og så siger det bar PRUT og så logre hun og der lugter lhelt forfærdentlig smiley men nu har det været væk i et par måneder og igår gik hun bare helt amok med det igen smiley det giver godt nok et godt grin men føj hvor der lugter :):)

  • #5   17. maj 2011 Hej

    Nu kender jeg ikke Akitaen, men hos boxeren - som jeg selv har et dejligt eksemplar af, er det meget normalt med lidt prutteri. Det med at bøvse oplever jeg dog meget sjældent.


  • #6   17. maj 2011 nu har jeg en race, hvor det næsten står i racebeskrivelsen at det er noget man skal lære at leve med smiley men det har hjulpet MEGET at skifte foder.
    før fungerede de som magneter på fluerne om sommeren... man kunne lugte når man kom hjem at hun havde ligget og hygge pruttet.


  • #7   17. maj 2011 det er nu ikke fordi det er noget der irritere mig mega meget men tænkte at hvis det var foderet kunne man jo lige så godt skifte

  • #8   17. maj 2011 Når hun har været holdt op, er det måske bare noget forbigående lige nu

  • #9   17. maj 2011 nå jeg må bare se tiden an smiley

  • #10   17. maj 2011 Min forhenværende shiba Kiki bøvsede altid efter et måltid - Ærgeligt at det ikk osse er høfligt på japansk hi hi hi

  • #11   17. maj 2011 Lulu prutter kun når hun er på dårligt foder. Bøvser sker når hun spiser for hurtigt ;O)

  • #12   17. maj 2011 Min american akita prutter også helt vildt. De lugter nu ikke særlig meget men der er lyd på! XD HUn får Taste of The Wild tørfoder...

  • #13   17. maj 2011 Haha, det gør vores den store altså også! Og tror bestemt ikke der er noget galt med hende, udover at hun hygger sig :o)

  • #14   17. maj 2011 altså hun spiser jo længe før vi går i seng.. hun får godt nok en lille godbid af den ene eller anden art når vi kommer derop men der kan godt gå en halv time inden hun bøvser så det er ikke sådan når hun lige har spist smiley

    til at starte med skældte jeg jesper ud for var bare sikker på det var ham men nu er hun altså ved at blive afsløret de lille bølle smiley jesper sov så snart hun begyndte at prutte så han blev nok forgiftet smiley GG


  • #15   2. jul 2011 Vore AA prutter stort set aldrig, en lille bøvs lige efter maden kan godt komme men ellers intet. Jeg har heller ikke hørt om andre der gør. Vores får wolfblut foder, men har også fået RC. Jeg kan ikke lade være med at tænke ar al den luft i maven må disponere for mavevending. Så tro jeg ville prøve at skifte foder eller give et tilskud - måske bare A38 eller lign. Dyrlægen kan måske give et bud?

Kommentér på:
Am Akita Prutter og bøvser:)

Annonce