Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbevaring af foder!
  • #1   18. maj 2011 I sækken indtil det kommer over i vores foderkasser. Det er bare sådan nogle plastickasser med låg der kan spændes fast. Ligner for høje bedrollers

• #2   18. maj 2011 Vi har foderspande fra Olivers, som vi kommer foderet over i så snart vi får det hjem. Vi har to af den slags, som kan lukkes helt, og så har vi to ældre metalspande, der ikke lukker helt tæt, så der kommer alt deres guf i uden at blive taget ud af emballagen.

• #3   18. maj 2011 Jeg har en foderspand med plads til en stor pose på ca. 15 kg.

Hver gang en sæk er tom, stiller jeg en ny sæk ned i foderspanden.

De resterende fodersække har jeg liggende uåbnet i kælderen, indtil jeg mangler en ny forsyning.

• #4   18. maj 2011 I bilen...på loftet... I foderspanden... Alt afhængig af temperaturen smiley

• #5   18. maj 2011 Vigtigt er det, Også selvom man bruger foderspand, er at bevare fodret i deres sække, og lukke til, når man har taget noget...

Dette kommer fra samtlige af de producenter vi får foder fra... Det er noget med det sækkende er lavet af som er med til at bevare smag og vitaminer længst muligt...

• #6   18. maj 2011 Rikke...Spøreger om du ved stor indkøb mener en palle med 20 sække af 15 kg. hver eller bare en 15 kg sæk.....
    Jeg en nemlig intra i hvordan andre opbevare store mængder af foder.
    Ikke bare 60-70 kg. men store mængder.

• #8   18. maj 2011 Et sted med rimelig stabil temperatur for at undgå kondens og aldrig direkte på et betongulv

• #9   18. maj 2011 Som M&R skriver det er klart mest optimalt at opbevare i sæk i spand, men hvis i hælder det ud i spanden er det ekstremt vigtigt at vaske spanden grundigt af da det gamle fedt fra fodret sider på siderne og kan gøre det nye harskt og dårligt med tiden.

vi opbevare hvor vi har plads men helst så køligt så muligt.

• #10   18. maj 2011 Fryseren smiley
    Og tørt har vi stående i kælderen i pose+foderspand.

• #11   18. maj 2011 Jeg mener når man køber flere sække fra Tyskland, f.eks. De fylder jo en del, så jeg ville bare høre hvor I havde alt det foder, inden det hældes i foderspande. smiley

• #12   19. maj 2011 Rikke: Hvor der er plads og ikke for varmt smiley det afhænger jo af hvor du bedst har mulighed for at stille det i dit hjem, og ikke noget der kun er én løsning på.

Vi lige flyttet og har fået en 4 længet gård, så her er der ikke problemer med at finde et sted at stille det smiley

• #13   19. maj 2011 Nu må jeg hellere være mere specifik smiley Har I sækkene opbevaret i en eller anden beholder inden i putter det over i en spand?? smiley Eller er det ok bare at have det liggende i sækkene?

• #14   19. maj 2011 Jeg har det liggende i sækkene. Når en sæk er tom, åbner jeg en ny og stiller den åbne sæk ned i min beholder.

• #15   19. maj 2011 Jeg har mit i sækkene og så i foderspand imens det er i sækken, mine fodersække er med lynlås i toppen, så det bliver deri og så i spanden med tæt låg, så er det helt sikkert at det ikke bliver dårligt eller en hund eller kat får bidt hul i sækken *LOL*

Kattenes foder er også i foderspande, og har jeg købt ekstra stort ind har jeg et skab som sækkene kommer ind i indtil de skal bruges.

• #16   20. maj 2011 Jeg har mine stående i sådan nogle kasser til obevaring af hynder. Køber typisk en 20 sække af gangen. og for at undgå at der kommer mus og rotter til foderet er det lagt i disse hyndekasser af hårdt plast.

når det skal bruges hældes det enten i foderspande elelr bøtter - afhængig af hvor mange hunde der pt er på pågældende foder.

• #17   20. maj 2011 Susanne....Det lyder brugbart....Men kommer der ikke for meget fugt ind...Tænker om vinteren med snefygning...
    Hvor mange sække kan du have i sådan 1

• #18   20. maj 2011 nææ har dem i et udhus, så ingen fungt... kan har mellem 6 og 10 afhængig af str

• #19   20. maj 2011 Suzy, det er faktisk det jeg har oplevet....Meen den stod så også ude i carporten.

Kommentér på:
Opbevaring af foder!

Annonce