{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Hjemme igen fra Ferie... {{forumTopicSubject}}

Ja det er både os og hundene der er hjemme igen efter ferie, godt nok hver sit sted.

Hundene har haft det rigtigt godt i pension, en super pension. Hvor mor her skrev nogle gange for at høre om hendes prinsesser havde det godt nok og om de spiste, og de svarede hver gang... Ja når der var dårligt vejr ude, ja så blev de aktiveret inde i deres bokse. Kan man forlange mere som hunde ejer, det er ik sidste gang de har været der da...

Ja store pigen Jackie, gik så i løb mens de var der. Det er kun 5 måneder siden sidst hun var, hun er ik til at regne med lægnere. Altså med hvor tit hun går i løb, hun plejer at gå i løb hver 8 måned...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme igen fra Ferie...
  • #1   25. maj 2011 Velkommen hjem smiley Det er altid supert når man kan se at hunden har haft det lige så godt som en selv.

  • #2   25. maj 2011 Velkommen hjem. Jeg troede det var Billie pigen som var på vej i løb. Men hun kan godt udsætte det, hvis "storesøster" Jackie gik i løb.

    Dejligt at høre at både I og prinsesserne har haft det godt. Herligt at Malte klarede flyveturen. Men i den alder kan de alt, så længe mor og far er med.

    Glæder mig til vi ses den 19. juni. Husk lige at der er dommerændring til en svensk dommer. Det står på Gårdhundeklubbens hjemmeside under nyheder og i udstillingskalenderen (jeg har selv lagt det på). Jeg har aldrig stillet for ham før, så det bliver spændende.


  • #3   25. maj 2011 Sanne: ja det er nemlig så...

    Gitte: ja det troede jeg også det var, men næ nej... Tror også Billie kommer snart, for de er godt tosset begge 2 li nu...


  • #4   25. maj 2011 Gitte: ja vier os også meget til den 19-6, har godt set ændringen... Vi må håbe på det bedste...
    Ja Malte er en sej knægt, skippede også flasken helt dernede... Så han er en stor dreng nu...

    Men pigerne har haf det godt, det kan jeg se...


Kommentér på:
Hjemme igen fra Ferie...

Annonce