1.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Finde frem til opdrætter Finde frem til opdrætter

Hej HG..

Vi har købt en dejlig mops hvalp:) vi købte hende a et par som desværre ikk ku beholde hende da deres søn var blevet allergisk.. Så vi fik hende da hun var 16 uger gammel:) da vi var nede ig hente hende havde de ikk modtaget deres registeringsattest på hende så den skulle de sende til mig når de fik den, sammen med opdrætters tlf nr. Da vi modtog registeribgsattesten havde de ikk sendt tlf nr med på opdrætter. Mit spørgsmål er så om der er nogle der ved hvordan man kan finde frem til opdratter? Det betyder meget for mig a ku ringe til opdrætter og fortælle hun har det godt og høre lidt om hvor hun kommer fra og hvor mange søskende osv.. Hun har ingen stambog så har derfor kun hendes chip nr. Ved ikk om dansk hunderegister må oplyse om noget? Vi ved hun er født den 12/12-10 og er vacineret på Haderslev Dyrehospital den 31/1-11..håber nogle ka hjælpe..
Mvh

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet køkkenvask 600 kr.
  • Hænge lamper op 500 kr.
  • Painting the inside of a small building 3.940 kr.
  • Rengøring af 200 kvm hus 1.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 35 m hæk 2.000 kr.
  • Privat kok søges til madlavning med grøntsager fra egen køkkenhave i Holte 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finde frem til opdrætter
  • #2   27. maj 2011 Efter vi havde modtaget regattesten havde de lige pludselig ikk opdrætters tlf nummer og vi har os fundet ud af de har en hund til så det vil jo sige a deres søn ikk er allergisk..

• #4   27. maj 2011 Jeg syntes os bare det ville være rart a vide hvor hun kommer fra og med søskende osv..

• #6   27. maj 2011 hej Annemette, jeg tror du har være i fingrene på en hundehandler, det er typisk at have "en " hund og "desværre" må af med den. når den er ude af huset, kommer den næste ind fra fabrikken!! og bliver solgt på samme måde

• #7   27. maj 2011 Louise O.. Jeg har nemlig lidt samme tanke.. Men jeg forstår ikk a man så bare lyver i stedet for a sige det som det er.. Var jeg opdræyter villi jeg vide hvor mine hvalpe var og følge dem, så jeg vil jo gerne ringe til opdrætter og sige hun nu er hos os og hun har muligheden for a følge hende hvis det ku ha interesse..

• #9   27. maj 2011 Hun kan vel ikk forlange hvalpen tilbage fra mig.. Hun står jo i mit navnnu?

• #11   27. maj 2011 Ja vi vil dælme ikke a med hende om så vi fik en million.. Hun er så dejlig og skøn og fyldt med sindsyg meget energi;)

Men jeg føler bare der er noget galt når de har løget og så må jeg indrømme a så vil jeg endnu mere finde opdrætter for a få den rigtige historie..

• #13   27. maj 2011 Jeg har nu fået fat i tlf nummer.. Dyrehospitalet var så venlige a hjælpe mig:) jeg skriver sener når jeg har fået fat i hende:) spændende:)

Kommentér på:
Finde frem til opdrætter

Annonce