1.273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

spørgsmål til brug af Zylkéne til stresset hund spørgsmål til brug af Zylkéne til stresset hund

Jeg står i den dejlige stressende situation at jeg skal flytte, og har selvfølgelig sørget for at købe nogle Zylkéne til Sitta da hun stresser helt vildt op over ingenting.

Men sidder lige pludselig og kommer i tvivl om nogle ting, så har lige et par spørgsmål som jeg håber at i kan svare på :O))

Da jeg ikke rigtigt har kunne få af vide hvornår dem der lejer den lejlighed jeg skal overtage, har jeg valgt at flytte alle mine ting ud i rytterstuen som er på den gård hvor jeg skal flytte ud i morgen, da det er den eneste dag hvor jeg kan få hjælp til at flytte de store ting.

Så for at hjælpe Sitta bedst skal jeg vel give hende den første pille her til morgen?

Er der nogle tegn som jeg skal være opmærksom på? Evt bivirkninger osv?

jeg er lidt bekymret for om Zylkénen har så stærk en virkning som Sitta har brug for, hvad er jeres erfaring med pillerne til en meget stresset hund?
Skal jeg evt have nogle Baldrian liggende ti at suplere med, eller er det noget skidt at blande sammen?

Jeg ønsker jo heller ikke at min hund skal være helt dopet, men vil bare gerne gøre denne flytning så behagelig for hende som muligt :O)

Håber at der er nogle morgenfriske mennesker der har lyst til at svare på mine spørgsmål :O)

(Og ja, ved godt at jeg er sent ude med denne tråd, men har været uden net i nogle dage :O))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål til brug af Zylkéne til stresset hund
  • #1   27. maj 2011 Zylkene virker ikke sløvende...andet end hunden falder mere til ro og kan sove lidt mere end normalt. Zylkene gør, at hunden kan takle en stresset situation bedre. Jeg har tidligere brugt Zyklene og har kun godt at sige om det.
    Har der været meget run på f.eks nytårsaften(lydene har skræmt ham grundigt), har han fået 2 på én gang. Men det kommer også meget an på hvor mange mg. du har købt og hvor stor hunden er.

- held og lykke med vovsen og flyningen :o)

• #2   27. maj 2011 Hvorfor får du den ikke passet i nogle rolig omgivelser imens i flytter?

• #3   27. maj 2011 Ejer af...:

Det gør jeg ikke da hun vil stresse endnu mere over at blive passet. Har haft hende i snart 5 år og selvom vi har trænet og trænet, har jeg endnu ikke kunne have hende med ud og besøge venner og familie uden at hun stresser helt op. Har en enkelt gang efterladt hende ved en veninde i 30 min og det gik bestemt ikke godt :O)

• #4   27. maj 2011 Jeg har fået zylkéne til min hund synes dog ikke det havde nogle virkning, men heller ikke bevirkninger . Hvis hun stresser så meget kan du så ikke få noget stærkere hos dyrlægen lige som mange får omkring nytår?

Kommentér på:
spørgsmål til brug af Zylkéne til stresset hund

Annonce