687 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

hvad kurven gemmer på hvad kurven gemmer på

så fik jeg rydtet op i hundekurven. den som skulle være et dejligt sted og ligge - den som er købt for hårdttjente penge for at give hygge og varme - men tror i skiderrikkerne gider bruge den til at sove i... næææææ

men nu fandt jeg ud af hvad de så bruger den til..

den indeholdt følgende.

en fornuftig stor mængde hundehår
sand
sten
en glaskugle
en tøjklemme
tre bamser
to gamle griseører
en strømpe
1½ gennemgnaske hundekiks af ubestemmelig oprindelse
en halv hoppebold
en af måsens babytænder (formoder jeg)
en toiletrulle

hvad ville i finde i hundekurven hvis i rydder op i den nu

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad kurven gemmer på
  • #1   27. maj 2011 hahah genialt !

Et halvt tygget hundeben tror jeg
    ALT for mange hundehår, Sand og småsten.
    Et par sokker eller 15 hun har nakket og en bamse eller to smiley

• #2   27. maj 2011 Jeg har også lige ryddet min kats kurv op skal lige siges han har en kæmpe stor en med to puder og tæppe... Under puderne ligger en støvklud, to gnavepinde til hund (passer nogle gange min mors hund), en parfume prop, og et kødben... EHM JA:)

• #4   27. maj 2011 ggg Er det nu jeg skal skrive mine hunde bruger sengen som kurv???

• #5   27. maj 2011 Hahaha - tror mine bruger deres kurve til lidt af det samme. Lillys kurv i soveværelset er fyldt med sokker. Hun er en sokketyv, så hvis jeg nogen sinde mangler sokker ved jeg hvor jeg skal lede.

I Silas' kurv (huset) aner jeg sku ikke hvad jeg ville finde. Måske man skulle kigge efter??? smiley

De deler godtnok kurve, men har ligesom selv fordelt det sådan at Lilly bruger kurven i soveværelset og Silas bruger Huset ;D

• #7   27. maj 2011 Tja den ene indholder alt Fluffy`s legetøj og så lidt hundehår *GG*

Den anden er der en del hunde og kattehår i, en del sand og en stor potion af Fluffy`s tørfoder, hun bruger den til forrådslager *GG*

Den sidste en del grå pels og en fed kat *LOL*

Sækkesengen Rød pels og måske en Elmer (min røde hankat)

• #8   27. maj 2011 Nå for pokker Maj-Britt tager vi også sofaen med, så skal jeg vist også nævne nogen gamle knogler og lidt kødben og div bamser *LOL*

• #9   27. maj 2011 Ja hvis nogen kan gemme ting i sofaen så er det da Fluffy - Det er så grinern smiley

• #10   27. maj 2011 jeg vil ikke nævne hvad jeg ville finde i sofaerne -- men vil sige at jeg netop har købt to nye sofaer idag fordi de gamle simpelthen er blevet for ulækre

• #11   27. maj 2011 Sidst jeg tømte Audis kurv fandt jeg 21 arbejdshandsker som hun havde gemt under puden... Så tror pokker jeg aldrig kunne finde dem!
    Mon hun mener jeg skulle blive hjemme i stedet for at tage på job...?!

• #12   27. maj 2011 Åhh hold op Freja hun tror bare hun er et egern, for man skal jo sørge for at have til dårligere tider især om vinteren *LOL*

• #14   27. maj 2011 ha ha - **nu nupper jeg mors ynglingslegetøj - det må være noget helt specielt når hun leger med det hele tiden**

• #15   27. maj 2011 Gud nogle kedelige kræ jeg har mig så. *g* Herhjemme er der kun hver deres ko, i Meegòs en xtra pude, og i Baltos et håndklæde.

Deres legetøj er som regel samlet i fletkurven ved siden af dynen. (De har lurve i soveværelset, og dyne i stuen). På dynen ligger grisen, bilen og fodbolden, da de er for store til kurven.

• #16   27. maj 2011 her i huset er der ingen hundekurve men tilgengæld 8 sofaer og det er ikke mønter man finder i deres sprækker! sidste lørdag blev alle støvsuget og der fandt jeg bl.a. 4 skruelåg til mælkekartoner, resterne af X antal køkkenrullepap, mindst 2 itubidte sokker, resterne af min mands briller, flere sider fra min krimi som jeg prøver at få læst (mangler nok slutningen så hvem er morderen?) en gennemgnasket badesandal og flere bamser som røg i vaskemaskinen.

• #17   28. maj 2011 jeg ville finde: 3-5 halve tyggeben, 3-4 stykker træ, brædder, brændeklodser olign. masser at hundehår og flis, rigtig mange strømper, 3 halve bamser, alle uden hoveder, 1 halv bold og et stykke bark smiley

Kommentér på:
hvad kurven gemmer på

Annonce