{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Dyrlæge sydsjælland/øerne {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender en dyrlæge med forstand på allergi i dette område (altså dyrlægen - ikke allergien ;-))

Jeg mistænker mine forældres hund som allergiker. Deres egen dyrlæge bliver ved med at pådutte mine forældre og deres stakkels hund produkter til ørerne. Det er svampedræbende midler og intet hjælper. Hun har opkogte ører som lugter fælt (ja hun døjer også med smalle øregange og meget hår). Hun slikker poter som bare f..... og ørerne klør. Er også misfarvet omkring øjne og mund samt bagi.
Det dræber mig at dyrlægen bare udskriver reept i stedet for at komme med noget kontruktivt. Sidst ville de operere en polyp væk i øret. Der sagde jeg stop indtil videre. Jeg vil da helst ikke at hun skal opereres i inficeret væv og prøv dog at give antibiotika. Det fik hun de berømte 10 dage og det hjalp men er kommet retur. Det har stået på i flere år nu. Jeg har hørt fra en tidligere ansat på KVL, at vi har mange svampe og mikroorganismer hernede på sydhavsøerne. De er i græsset og jeg vil mægtig gerne have det af eller bekræftet. Hun har været fodret med BARF i 2 år uden forandring - det kan selvfølgelig også være et spcifikt kødprodukt hun ikke tåler.

Nå længere historie bare for at spørge til dyrlæge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge sydsjælland/øerne
Kommentér på:
Dyrlæge sydsjælland/øerne

Annonce