{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.610 visninger | Oprettet:

RASENDE!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen bare så rasende!! Fatter ikke hvordan folk opdrager deres børn nu til dags...
Jeg kommer gående nede på gå stilen (som ligger ved siden af en cykelsti!) Mine hunde er trænet til IKKE at gå ud på cykelstien medmindre de får lov. Nå, men et par scootere med 4 drenge kommer så kørende imod os og dytter og råber ad mig - det rører mig ikke det mindste. Jeg kan så høre at de vender om og kommer igen kørende bagfra, jeg trækker mine hunde heelt ind til mig for en sikkerhedsskyld - og godt jeg gjorde det!! For en af scooterne kører helt ind på fortorvet og er nok 10 cm fra at ramme min lille Lilo!!! Jeg bliver rasende og råber hvad fanden de har gang i - opdragne som de er får jeg selvfølgelig lige fingeren igen....
Puha hvor er jeg bare sur - er fanme ved at bryde fuldkommen sammen! Jeg glæder mig til at vi kommer til et sted hvor folk kan finde ud af at behandle hinanden ordentligt!! Og det er surt for i vores kvarter er folk søde og venlige - men lige 1 km væk ligger alt balladen med skyderier, vold osv.

Øv hvor er jeg sur og ville jeg bare ØNSKE jeg kunne få fat i dem!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RASENDE!!!
  • #1   31. maj 2011 Århh en ubehagelig opførsel.. de møgunger skulle skamme sig. idag bliver mange børn slet ikke opdraget!

    Næste gang sparker du da lige til scooteren så de vælter alle sammen så har de lært man ikke gør det igen. smiley


  • #2   31. maj 2011 åhhh.. sikke en træls oplevelse :((

    Jeg rev engang i farten en dreng af en scooter som kørte overfor rødt og var ved at trumle mig og shorty i en fodgængerovergang - tror IKKE han gør det igen!


  • #3   31. maj 2011 Kan se du kommer fra Storkøbenhavn ..
    Hvor er det henne ?


  • #4   31. maj 2011 Jeg ville dælme også gå amok på sådan nogle møgunger

  • #5   31. maj 2011 Enig med bedste,lige min tanke at skubbe til dem,næste gang de passere med så lille afstand.
    Det kunne være ren fryd at se dem ligge at rode rundt !!


  • #6   31. maj 2011 jeg tror ikke det løser noget så måske køre de hunden over eller et eller andet sindsygt:(

  • #7   31. maj 2011 Jeg kunne desværre ikke nå at reagere da de jo kørte så stærkt og at jeg gik ud fra de kørte på cykelstien som de skal....
    Men ville ønske jeg havde forudset det og så losset dem sådan en!!
    Jeg kommer fra Høje Taastrup og ved næsten 100% de var fra Taastrupgaard


  • #8   31. maj 2011 Man skulle være politibetjent i sådanne situationer...
    Enten er de bare vokset op med forældre som er ligeglade med dem, de bor sikkert i et forkert miljø, og de er sikkert også sammen med de forkerte typer, eller også er de bare blevet forkælet så meget at de bare kan gøre hvad de vil.

    Jeg synes dog ikke man skal vælte dem, hvis man kan finde på det, for det kan altså godt galt hvis de ikke har hjelm på, lige gyldigt hvor langsomt de så kører.

    Man må håbe at de bliver klogere med alderen...


  • #9   31. maj 2011 Maria D: Okay .. Jeg skulle bare lige vide, om det var i nærheden af mig, det er det heldigvis ikke ..
    Men det er godt nok trist, når børn/unge ikke har lært at omgås andre mennesker .


  • #10   31. maj 2011 Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort hvis de havde ramt min lille pige!! Jeg var blevet stiktosset!!

  • #11   31. maj 2011 *Ej en medløber*
    Sådan!!! smiley


  • #12   31. maj 2011 Rigtig træls situation, og jeg var også blevet stiktosset! Men ligefrem at opfordre til at man vælter folk af en scooter syns jeg godt nok er i overkanten OG selvtægt, så det er bare dig der får balladen hvis der sker noget med køreren...

  • #13   31. maj 2011 Maria

    Forstår godt at du er gal og frustreret - det var jeg satme også blevet.

    Men for guds skyld lad vær at puf dem - man ved aldrig hvad folk kan finde på nu til dags... Og hvis de var 4....


  • #14   31. maj 2011 Ej en medløber....Ja det med at tage en op af muren, det kunne jo så give dig en sigtigelse om overgreb på børn......
    Næææh, bøn og unge de er for en dels vedkommende uden logen form for almindelig etik og opdragelse.....De gør lige som det nu passer dem, og deres øjeblikkelige behovs tilfredsstillelse.


  • #15   31. maj 2011 Maria - rigtig rigtig kedelig oplevelse ...

    Bor du i gadehavegård eller gadevang ???


  • #18   31. maj 2011 Maj-britt

    Jeg er vokset op der ... og mener bestemt der er mange af den type unge i sær i gadehavegård ...
    Især de seneste år .....


  • #19   31. maj 2011 Forstår godt du er rasende over det.. Det ligner heller ikke noget..
    Tror bare at du skal ha benene på nakken hvis du kommer til at puffe lidt til dem.. Man ved aldrig hvad de ellers kan finde på..


  • #21   31. maj 2011 Maj-britt

    Ahh den havde jeg lige overset ... Mener bestemt ikke det er alle unge i gadehavegård / Gadevang / Taastrupgård er uopdragene slet slet ikke ...
    Men det er efterhånden svært at gå en tur alene som pige der ude uden at rende ind i en større forsamlig af unge knægte der gør tilråb og til tider er rigtig ubehaglige i deres krops sprog ... Det er bestemt ikke alle de unge men en go del af dem ... Jeg kommer der flere gange om ugen og er som sagt vokset op i gadehavegård og jeg kan tydeligt mærke forskel på hvordan de unge er der ude idag kontra da jeg voksede op der ude ...


  • #22   31. maj 2011 en stor og ond mastiff kan vel klare problemet smiley

  • #23   31. maj 2011 Jeg møder heller aldrig problemer smiley og jeg bor ellers ved Selsmosen, så det er jo også ganske tæt op at TGV..

    Nogle gange kan de unge drenge godt have lidt attitude på, men jeg er ganske sikker på at det ikke er andet end det - og at skulle de blive konfronteret med det, så er de sikkert flinke nok..

    Min mor har flere gange oplevet at de først råber lidt når hun går med min hund, men så egentlig bare er rigtig nysgerrige, og noget bange.. Og i øvrigt gerne vil snakke!


  • #24   31. maj 2011 Havde sparket ham af scooteren og undskuldt med en benspasme..

  • #25   31. maj 2011 'undskyldt

  • #26   31. maj 2011 hvis de ikke har hjelm på ville jeg nok ikke sparke eller puffe til scooteren - Heller ikke selvom personen var ved at køre min hund ned.
    For de kan få seriøse skader hvis de falder på sådan en uden hjelm.

    Det er selvfølgelig ikke okay meeeen....

    Sikke en oplevelse !!! smiley


  • #27   31. maj 2011 hvad så hvis de skal lære det med en flækket hjerneskald fordi de er landet forkert??

  • #28   31. maj 2011 hov ? hvor blev indlægget af ?

  • #29   31. maj 2011 har ingen tolerance for sådan nogle møgunger.. Om så de skal lære det med en forskrækkelse eller en brækket arm..
    Sidt fik jeg ik 15 årig ''sej knægt'' til at flæbe da jeg skældte ham ud, han havde kørt en kat over (bundet den og ramt den) og den var stadig levende.. Det var lige før at han blev hevet hjem i øret..

    Hans mor undskyldte og sagde at han nok selv skulle betale for dyrlægeregningen..(katten blev aflivet)



  • #30   31. maj 2011 VIP

    ''hvad så hvis de skal lære det med en flækket hjerneskald fordi de er landet forkert?? ''

    Sådan erder 2 drenge der har lært det hernede fra, ved ikke hvor andre folks grænser går..

    Men må vel sætte et advarselsskilt på ryggen..
    Jeg har intet tilovers for de knægte..







  • #31   31. maj 2011 Så hvis de mister livet fordi de forskrækker en ?
    Amen.... smiley

    Selvfølgelig er det forkert det de gør, ingen tvivl om det- men WOW smiley ?

    Ligefrem ....


  • #32   31. maj 2011 Så hvis de mister livet fordi de forskrækker en ?

    Nej, men de skal ikkke tror at de bliver modtaget med kyshånd..
    De må tage konsekvesen for deres handlinger..
    Jeg har som sagt intet tilovers for dem..


  • #33   31. maj 2011 har jeg sagt det skulle være røde roser for dem ?

    selvfølgelig ikke - Og ja - Konsekvens.

    men er den rigtige at de evt falder og brækker nakken eller får åbent hovedbrud ?

    DEt udtalelse har jeg intet tilovers for !


  • #34   31. maj 2011 Det har jeg intet tilovers for ** der sneg sig lige et ord ind fra noget andet smiley

  • #35   31. maj 2011 Sikke nogle tabere. De kan lige klare at være 4 om at gå efter en enlig pige med to små hunde.. Sikke nogle store mænd, hva..

    Oprejst pande, du. De har nok bare synes at du er pæn men manglede klodserne til at tage kontakt på normal vis..

    Jeg ved ikke lige hvad løsningen er, men jeg tror at det er meget godt at det ikke blev til håndgemæng.


  • #36   31. maj 2011 Koneskvens? Hvor få de det? Politiet griber ikke ind i de sager..


  • #37   31. maj 2011 Så fordi politiet ikke vil gribe ind så er din løsning at de skal væltes af ? :S

    Så må man hive fat i SSP´ere eller sådan noget...


  • #38   31. maj 2011 Nu har jeg oplevet hele 3 gange at der en nogen der med vilje har kørt ind i et menneske eller hund.. politiet gjorde intet..
    Derfor føler jeg mig magtesløs og ville nok reagere sådan...
    Vi har haft fat i ssp, igen ingenting skete der..


  • #39   31. maj 2011 Jeg siger ikke at det er løsningen, men at jeg ville reagere sådan..

  • #40   31. maj 2011 Jeg havde nok også kommet til at give et lille skub. Nogen gange må børn lære af erfaring og hvis jeg en dag skulle være så uheldig at få børn der var så uopdragne så ville jeg håbe nogen gjorde det samme. Ved godt det kan gå galt men det skulle de nok have tænk på noget før.Kan blive så rasende

  • #41   31. maj 2011 Ihh hvor har I skrevet meget hehe smiley

    Men altså jeg bor i Gadevang og der er som sagt kun søde og rare mennesker - men så er der også lige dem der kommer ovre fra Taastrupgaard "på besøg" engang imellem... det er til at blive tosset over at man ikke engang kan gå i fred - er ofte blevet råbt, piftet og forulempet af sådanne drenge øv...

    Hvis de havde ramt min hund havde jeg set rødt og været ligeglad med konsekvenserne - men jeg havde gjort alt for at "stoppe" dem ved andre metoder hvis jeg kunne.
    Jeg synes det er noget fis at de bare kan slippe af sted med sådanne ting!


  • #42   31. maj 2011 Ej en medløber
    Jeg er jo også lige det "perfekte" mål fordi jeg er så lille og spinkel...
    Det er død irriterende man ikke kan få lov til at gå i fred - dog sker dette kun "en gang imellem", men det er stadig for meget!!


Kommentér på:
RASENDE!!!

Annonce