2.410 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ørestøtter Schæfer Ørestøtter Schæfer

Jeg overvejer, at købe disse til vores 19 uger gamle schæferhvalp:

http://www.dederthing-hundeartikler.dk/?page=productdetails&idp=65167&a=%D8rest%F8tter

Ørerne var så småt på vej op og nu er han igang med tandskift, så vil gøre alt hvad jeg kan for at få de ører op at stå.

Men de ørestøtter, hvordan sætter man dem fast???

jeg kan ikke finde nogen vejledning nogle steder......

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørestøtter Schæfer
  • #1   31. maj 2011 Se evt. min profil. Der ligger billeder af hunden der er en uge gammel

• #2   31. maj 2011 Vi hr aldrighaft brug for ørestøtter til vores schæfere :o)
    Der rettede ørene sig perfekt op af sig selv.

• #3   31. maj 2011 Lise - kan det have noget at gøre med at jeres er med tavle og TS´s er uden ?
    jeg tænker mht til racerenhed ? smiley

Sry for mit lille sidespørgsmål smiley

• #4   31. maj 2011 Tænkte det samme som Freja.
    Har aldrg brugt ørestøtter og tvivler helt ærligt på, at det gør nogen forskel.

• #5   31. maj 2011 Tror da, uden at lægge hovedet på blokken at det er meget normalt for en bjæffer at ørerne har lidt deres eget liv mens de er små, så står det ene, så ligger ligger begge helt ind over hovedet osv.
    Har aldrig hørt om eller set nogle der har brugt ørestøtter til en schæfer, men de må jo være der siden man kan købe det.

• #7   31. maj 2011 Lige netop min tanke Maj-Britt ! smiley

• #8   31. maj 2011 Jeg har ikke rigtigt forstand på det, men har hørt om det og kan jeg gøre noget for at få dem op og det virker så er jeg villig til at tage chancen og prøve....... Så har jeg gjort mit....

Lykkes det ikke er det bare ærgeligt. Hans er verdens bedste hund og har det rareste sind man kan forestille sig og elsker alle mennesker så det ændre ikke noget hvis de ikke kommer op at stå.

Vi har købt ham som familiehund og ikke som brugs- eller udstillingshund, men det er da klart, at når man efter flere års venten endelig har købt en stockhåret schæfer så så man da gerne at ørene strittede......

PS. Vi kender nogle som har en anden hvalp af kuldet, der er ørerne kommet op... Ved ikke om det har noget at sige?

• #9   31. maj 2011 Hej Maj-britt,

Ørerne står op på begge forældre, vi har set forældrene, så tror det ikke, så skal det da være længere ude i generne.

Har lige lagt billede ind af forældrene. Se det sidste billede

• #11   31. maj 2011 Lige præcis smiley

Jeg eeelsker de der små særheder der kan være ved hunde smiley Kommer de op er det skønt, gør de ikke har din hund et specielt udseende smiley

• #13   31. maj 2011 Min schæfer er nu 5½ mdr, og hans øre er først begyndt at stritte helt nu. de gjorde det sommetider inden tandskrift, men da tandskift kom, havde de igen deres eget liv, og nu hvor bisserne er skiftet, så står de ligeså flot.

jeg ville måske også give det lidt tid endnu smiley

• #15   30. dec 2011 min schæfers øre, stod allerede op, da vi fik hjem da hun var 8 uger gammel, men så faldt spisen lidt, så det ene af ørene, da hun var ca. 10 uger gammel, men det varede kun en uge, og de har stået lige i vejret siden..
    det er vel bare individuelt fra hund ti hund?
    det kommer nok, og hvis ikke det gør, så har din hund bare en særlig og dejlig charme:)

Kommentér på:
Ørestøtter Schæfer

Annonce