{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder: Agil vs Hills
  • #1   3. jun 2011 Nej har ikke prøvet det , men vi brugte hills 6 mdr . og Nila blev træt af det , og hendes pels blev ikke pæn af det . Vi skiftede til andet mærke , og dyrelægen siger hendes pels er flot nu smiley ..

• #2   3. jun 2011 Købte en 10 kg Hills pose til min 9 årige hund , og det er da godt nok noget kedeligt noget.. Hun gider ikke selv spise det, må sidde og give det til hende , og "snyde" hende til at tro at det er godbidder, før hun gider spise dem. Er gået over til pedigree hehe smiley

Skal dog siges at min hvalp på 4 måneder OGSÅ spiser Hills , og hun har intet problem med det. Jeg blander maden op med lidt lakseolie , så ryger det glat ned smiley

• #3   3. jun 2011 Nala får Agil og det er vi godt tilfredse med. Hun fungerer i hvert fald godt på det..

• #5   4. jun 2011 Vi er MEGET tilfredse med Hills.. hvis du er tilfreds, hvorfor så skifte? smiley

Du kan evt. prøve at sammenligne ingredienslisterne og pris osv.. smiley

Kender ikke det Agil.. men er som sagt meget glad for hills J/D

• Gitte D
    Gitte D Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   7. jun 2011 ja, er rigtig glad for Hills, mine 2 hunde spiser det uden problemer(men det er jo også labradorer ;-))
    det er kun fordi jeg er blevet tilbudt det andet mærke meget billigt, og Hills er jo absolut ikke helt billigt smiley
    Har prøvet at finde ingredienslisten ved Hills, men forgæves smiley meget mystisk smiley

• #7   7. jun 2011 Hvad er prisforskellen på de to egentlig?

• #8   7. jun 2011 Jeg har købt 4 x 12 kg Hills fra zooplus UK til 1300 kr.

Kender ikke det andet mærke.

Nelly er en rigtig kræsenpind, og hun spiser Hills natures best med største fornøjelse, så vi er meget glade for det.

Kommentér på:
Hundefoder: Agil vs Hills

Annonce