6.369 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hvorfor ligger hunden sig ud i solen?? Hvorfor ligger hunden sig ud i solen??
Hej!
Ja, på denne meget solrige dag, hvor solen brager ned, hvorfor pokker søger vores hund så hen til solen? Han ligger og puster og stønner, og ligner næsten han er ved at besvime. Vi har flere gange prøvet at tage ham hen hvor der er skygge, men søger derefter igen hen til solen. Hvorfor gør han det???
0 synes godt om
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.114
Kodyret vandrer mellem sol, koldt kældergulv og vandskål, men han nyder simpelthen solen
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.145
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
De første par gange hun gjorde det, viste jeg hende hen i skyggen, men så snart jeg vendte ryggen til, lå hun midt ude i solen igen, og lignede en der var ved at dø..
Så længe de har adgang til skygge og vand, skal det nok gå.. De nyder det bare
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 3
Selvom han ligner en der er ved at dø, så lader jeg ham bare ligge
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.685
Molly bliver i skyggen, men hun er også ved at dø af varme stort set hele tiden - hele sidste sommer var vi nød til at hente en ventilator i soveværelset, ellers havde vi en MEGET urolig hund, der lå med tungen ude hele natten *gg*
stakkels hende når det bliver rigtig varmt.
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.869
Mest Tobi herhjemme der døjer med varmen, hans pels er vokset ud så det nu er 7,5cm, så han går meget ind og lægger sig indenfor hvor der er køligt, glæder mig til en dag jeg kan klippe ham igen, synes det andet her forringer hans livskvalitet, han er meget mere i hopla når pelsen ikke er lang, Blis virker til at være ret uforstående overfor at han ikke rigtig gider at lege udenfor i løbet af dagen ;o)
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Tilgengæld er de SÅ dejligt trætte om aftenen, efter al den sol.. Haha!
Hvorfor ligger hunden sig ud i solen??