6.369 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvorfor ligger hunden sig ud i solen?? Hvorfor ligger hunden sig ud i solen??

Hej!
Ja, på denne meget solrige dag, hvor solen brager ned, hvorfor pokker søger vores hund så hen til solen? Han ligger og puster og stønner, og ligner næsten han er ved at besvime. Vi har flere gange prøvet at tage ham hen hvor der er skygge, men søger derefter igen hen til solen. Hvorfor gør han det???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor ligger hunden sig ud i solen??
  • #1   4. jun 2011 Fordi det er dejligt varmt smiley
    Kodyret vandrer mellem sol, koldt kældergulv og vandskål, men han nyder simpelthen solen smiley

• #2   4. jun 2011 Solbader? smiley

• #3   4. jun 2011 Fordi han er dum. Min gør det samme smiley

De første par gange hun gjorde det, viste jeg hende hen i skyggen, men så snart jeg vendte ryggen til, lå hun midt ude i solen igen, og lignede en der var ved at dø..

Så længe de har adgang til skygge og vand, skal det nok gå.. De nyder det bare smiley

• #4   4. jun 2011 Tak for svar smiley
    Selvom han ligner en der er ved at dø, så lader jeg ham bare ligge smiley

• #5   4. jun 2011 min kører på solceller, så hun bliver nødt til at lade op smiley

• #6   4. jun 2011 Bella ligger også og soler sig, når det så bliver for varmt, så smider hun sig inden for et øjeblik, og så ligger hun i solen igen smiley

Molly bliver i skyggen, men hun er også ved at dø af varme stort set hele tiden - hele sidste sommer var vi nød til at hente en ventilator i soveværelset, ellers havde vi en MEGET urolig hund, der lå med tungen ude hele natten *gg*
    stakkels hende når det bliver rigtig varmt.

• #7   4. jun 2011 Udenfor ligger mine hunde sig mest hvor der er lidt skygge fra et træ :o)
    Mest Tobi herhjemme der døjer med varmen, hans pels er vokset ud så det nu er 7,5cm, så han går meget ind og lægger sig indenfor hvor der er køligt, glæder mig til en dag jeg kan klippe ham igen, synes det andet her forringer hans livskvalitet, han er meget mere i hopla når pelsen ikke er lang, Blis virker til at være ret uforstående overfor at han ikke rigtig gider at lege udenfor i løbet af dagen ;o)

• #8   4. jun 2011 Alle mine gør det samme - Jeg mistænker dem for, at have en konkurrence om hvem der kan blive brunest (...rødest?)! ;o)) *GG*
    Tilgengæld er de SÅ dejligt trætte om aftenen, efter al den sol.. Haha!

Kommentér på:
Hvorfor ligger hunden sig ud i solen??

Annonce