{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor opretter ikke alle deres hunde.
  • #1   5. jun 2011 Jeg har ikke gjort det ved ikke hvorfor men jeg er ikke helt inde i systemet herinde og skal lige finde ud af det hele. Hvad får jeg ud af at oprette min Bamse ?

• #3   5. jun 2011 Lød måske lidt forkert ikke at jeg skal have noget ud af det men har ikke lige fundet pointen endnu ved at gøre det ?

• #5   5. jun 2011 jeg er også ny, så jeg ved slet ikke hvad det er for noget:-)

• #8   5. jun 2011 og jeg tænker hvorfor ha en profil når man har givet hunden væk pga den ikke kunne være alene hjemme og de andre hunde har saå aldrig været hans hvorfor kig på Hr.steinmeier

• #9   5. jun 2011 Jeg syntes da det er dejligt at kunne se hvad hunde man har, og se de dejlige billeder af dem, og kan jeg finde ud af ,smil' kan alle, man kan jo læse sig til det hele, og det tager da ikke så lang tid, at lægge billeder ind.
    og ja jeg har da også flere billeder af mine hunde end mine børnebørn.
    Og det er da ingen tvang at deltage i udfordringer, jeg gør det sjældent.

• #10   5. jun 2011 Jeg har været oprettet under en anden profil med alle mine hunde, dusinvis af fotoalbums, mange, mange venner, pokaler i vundne udfordringer i hobetal, bilelder af mine familie... ja simpelthen alt det hele.

Så blev jeg godt og grundig træt af HG, især gik markedet mig på med alle de fordærdelige hunde og hvalpe af dårlig avl der skulle sælges, så jeg slettede profilen og alle pokalerne og holdt en pause, for jeg brugte for megen tid og blev for trist over folk herinde.

Nu fik jeg lyst til at kigge ind igen og se hvordan det går - OG her er alel de gamle og alle de sammen problemer - så jeg venter lige og ser det hele an inden jeg opretter mine hunde igen.

Jeg er mest interesseret i diskussionerne herinde og er mindre interesseret i om folk kan se og lide mine hunde.

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.036
    #13   5. jun 2011 Nu er det ikke alle hunde der er velkommende heller.

Jeg kan absolut ikke se hvad det har med at gøre, at man ikke vil stå ved sig selv eller sine holdninger.

Desuden er det jo heller ikke alle der er for at se på hunde, deltage i udfordringer eller stemme. Desuden er jeg heller ikke fan af at man skal stemmes ind.

• #14   5. jun 2011 jeg har lige fået min hund og ny bærbar , skal lige have hitte ud af det hele og taget en masse gode billeder, så kommer min tot os herind.

• #15   5. jun 2011 Jeg har bare lige oprettet mig for at kunne skrive på annoncer smiley

• #16   5. jun 2011 bedste- måske et dumt spørgsmål, men hvordan og hvor skriver man det henne?

• #17   5. jun 2011 Jeg ved ikke om jeg gider oprette min hund hector. Har lige fået ham og han er ddb uden tavle... Og lige nøjagtig der hvor det er uden tavle støder man tit på modstand og besværligheder herinde. Det har jeg da fundet ud af med balder. Har ganske tit haft lyst til helt at slette min profil da det går mig rigtig, rigtig meget på når der sidder en eller anden vindtør gammeljomfru og proklamere at hendes hund er mere værd end min, udelukkende fordi tavlen giver hende rejsning:) men jeg kan jo også bare være ligeglad og sige fuck dem selv:)

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.036
    #18   5. jun 2011 Det kan være alt fra at man endnu ikke har hund og er her for at lære, eller at man har hunde der ikke må oprettes, så med mindre brugerene ter sig, kan jeg ikke se noget hmmmm...

Jeg kan personligt ikke se hvordan et profilbillede skulle validere en bruger på nogen måde.

• #19   5. jun 2011 jeg har ik hund oprettet, fordi jeg ikke har nogen hund smiley

jeg er ganske enkelt herinde, for at søge informationer om den race jeg er forelsket i, og høre om andre hunde, og så er de forskellige råd og debatter herinde jo alletiders... lige bortset fra de evindige tavle/ikke tavle debatter smiley

• #20   5. jun 2011 Jeg er her mest for at lære af andre og selv kunne stille spørgsmål da jeg selv lige har fået hund og lige meget hvor meget Jeg har læst så er der altid nogen spørgsmål. Stemme på min hund ? jeg behøver ikke nogen til at stemme på hvad andre synes om min hund? Deltage i udfordringer har jeg ikke læst om endnu.

• #21   5. jun 2011 Tja det er forskellen fra Hundegalleri og Hestegalleri.
    Herinde skal der debatteres og på hestegalleri gælder det billeder. Sådan tror jeg bare det er. smiley
    Kan ikke huske, om det er sådan har inde at en bruger uden hund er gratis og en hvor man kan oprette hunde koster noget. Det er længe siden jeg oprettede, så kan ikke huske om det er blevet lavet om siden smiley

• #22   5. jun 2011 Nej jeg har lige oprettet mig uden hund og jeg skulle betale, så det er profilen man betaler for.

• #24   5. jun 2011 Man kan da ikke regne med en skid herinde!
    Man kan ikke vide, om dem der har oprettet en hund virkelig også ejer den, det kan da være hvilken som helst hund.
    Man kan da heller ikke stole på, at det som folk skriver om sig selv i profilen er rigtigt, der er mange herinde der har flere profiler og dækprofiler.

• danm m
    danm m Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 32
    #25   5. jun 2011 jeg har ikk opratted nogen hund her inde fordi jeg inu ikke har en hund ,
    jeg er her inde fordi jeg elsker hunde og regner med jeg snart får en.

• danm m
    danm m Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 32
    #27   6. jun 2011 kan du sende navned på en pb?

• #28   6. jun 2011 jeg undrer mig også ofte...

Kommentér på:
hvorfor opretter ikke alle deres hunde.

Annonce